Διπλό πόλο διακόπτη - τι χρησιμοποιείται και πώς διαφέρει από μονοπολικό

  • Δημοσίευση

Ο αυτόματος διακόπτης διπλού πόλου για την προστασία του ηλεκτρικού δικτύου περιλαμβάνει εποικοδομητικά 2 μονοπολικές μηχανές με κοινό μοχλό και εσωτερικό σύστημα ασφάλισης. Σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε αναλυτικά για το τι μια μηχανή δύο πόλων, ποια είναι τα χαρακτηριστικά του έργου του, και την εγκατάσταση, καθώς και να κατανοήσουν τι είναι η κύρια διαφορά μεταξύ των δύο πόλων των συσκευών ενός πόλου προστασίας.

Χαρακτηριστικά μονοπολικού και δύο πόλων AB

Η ουσία του έργου καθενός από αυτούς τους τύπους, γενικά, μπορεί να γίνει κατανοητή από τον τίτλο. Η μονοπολική μηχανή έχει σχεδιαστεί για να απενεργοποιεί μια γραμμή. Το δίκτυο δύο θυρών διαφέρει από αυτό, καθώς παρακολουθεί τη ροή εργασιών ταυτόχρονα σε δύο γραμμές και συγκρίνει τις παραμέτρους της ροής ηλεκτρονίων, προσδιορίζοντας αν αντιστοιχεί στην τιμή που είναι αποδεκτή για να λειτουργεί σωστά το δίκτυο. Όταν ξεπεραστούν αυτές οι παράμετροι, η συσκευή λειτουργεί, απενεργοποιώντας ταυτόχρονα την ισχύ και των δύο γραμμών.

Μερικοί αναγνώστες μπορεί να αναρωτιούνται: είναι δυνατόν να αντικατασταθεί ένας διπολικός διακόπτης με ένα ζεύγος μονοπολικών διακοπτών; Αυτό δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να γίνει. Πράγματι, σε μια συσκευή με δύο πόλους, τα στοιχεία της είναι συνδεδεμένα όχι μόνο με ένα κοινό μοχλό, αλλά και με έναν μηχανισμό ασφάλισης.

Αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση δυσλειτουργίας θα αποσυνδεθούν ταυτόχρονα και σε ένα ζεύγος μονοπολικών ΑΒ ανεξάρτητα το ένα από το άλλο θα λειτουργεί μόνο ένα αυτόματο. Σε αυτή την περίπτωση, το ηλεκτρικό ρεύμα εξακολουθεί να τροφοδοτείται στο ελαττωματικό κύκλωμα μέσω της συσκευής που ενεργοποιείται, πράγμα που μπορεί να προκαλέσει ανάφλεξη της καλωδίωσης. Ζωντανά για την προσπάθεια συγχώνευσης στο παρακάτω βίντεο:

Η διαφορά μεταξύ αυτών των δύο τύπων διακόπτη ασφαλείας βρίσκεται στη συσκευή της απελευθέρωσης. Μια διπολική μηχανή πρέπει να διαθέτει ένα στοιχείο ενεργοποίησης, η διαμόρφωση του οποίου σάς επιτρέπει να απενεργοποιείτε ταυτόχρονα και τα δύο μέρη της συσκευής, τόσο κατά την αυτόματη λειτουργία όσο και κατά την χειροκίνητη λειτουργία.

Εάν το ηλεκτρικό κύκλωμα του διαμερίσματος είναι μονόδρομο, τότε δεν χρειάζεται να εγκαταστήσετε αυτόματο κύκλωμα δύο πόλων, καθώς δεν υπάρχει ανάγκη ταυτόχρονης προστασίας διαφόρων τμημάτων του χώρου. Αλλά στην περίπτωση που ένας πολύπλοκος εξοπλισμός είναι εγκατεστημένος σε ένα από τα δωμάτια, τα οποία από τις παραμέτρους του δεν μπορούν να συμπεριληφθούν σε μια κοινή αλυσίδα, δεν μπορεί κανείς να το κάνει χωρίς ένα πολλαπλό πόλο.

Για λόγους σαφήνειας, εξετάστε ένα παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι υπάρχουν δύο γραμμές στο οικιακό δίκτυο, ένα από τα οποία είναι συνδεδεμένο σε μια περίπλοκη συσκευή και δέχεται ενέργεια μέσω ενός ανορθωτή.

Αν μια παραβίαση συμβαίνει σε μία από τις γραμμές, τότε ως αποτέλεσμα της αποσύνδεσης της, η τροφοδοσία ισχύος σε ένα κύκλωμα θα προκαλέσει μια τάση κύματος και κατά συνέπεια μια αύξηση σε άλλες παραμέτρους. Αν το AV της δεύτερης γραμμής δεν λειτουργήσει εγκαίρως, το αποτέλεσμα θα είναι μια βλάβη της συσκευής και ενδεχομένως μια πυρκαγιά καλωδίων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ένα τέτοιο δίκτυο πρέπει να προστατεύεται από συσκευή με 2 πόλους.

Τι θα συμβεί στην αντίθετη κατάσταση κατά την προσπάθεια αποσύνδεσης του πολυπολικού μηχανήματος στο βίντεο:

Ευκαιρίες και σκοπό των πολυπολικών συσκευών

Η εγκατάσταση ενός διπολικού AB επιτρέπει τον έλεγχο:

  • Δύο ανεξάρτητα κυκλώματα με ταυτόχρονη διακοπή λειτουργίας τους όταν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα.
  • Οι παράμετροι καθενός από τις ανεξάρτητες γραμμές (αν και τα προβλήματα εμφανίζονται σε ένα από αυτά και τα δύο είναι απενεργοποιημένα την ίδια στιγμή).
  • DC γραμμή που έχει παρόμοιες επιλογές τερματισμού λειτουργίας.

Από αυτό, το αυτόματο εισαγωγής πρέπει να είναι τουλάχιστον διπολικό, καθώς θα επιτρέπει την απενεργοποίηση της τροφοδοσίας σε ολόκληρο το σπίτι, εάν για οποιονδήποτε λόγο το AV του ελαττωματικού τμήματος δικτύου δεν λειτούργησε. Όπως και κάθε τσάντα, σας επιτρέπει επίσης να απενεργοποιήσετε το διαμέρισμα χειροκίνητα.

Εξετάστε αυτήν την κατάσταση. Σε μία από τις γραμμές της οικιακής ηλεκτρικής καλωδίωσης προέκυψε ένα σφάλμα, στο οποίο το AV της προβληματικής περιοχής δεν είχε χρόνο να αντιδράσει και να καεί, γυρίζοντας από ένα διακόπτη σε έναν αγωγό ηλεκτρικού ρεύματος. Ακόμη και αν το κοινό δίκτυο προστατεύεται από μια προστατευτική συσκευή, στις περισσότερες περιπτώσεις αυτό δεν θα λύσει το πρόβλημα, επειδή το RCD σβήνει την παροχή ρεύματος σε περίπτωση βλάβης από καλώδιο για να αποτρέψει τους ανθρώπους από το να συγκλονιστούν. Ως εκ τούτου, θα αποτύχει επίσης, και μια ανισορροπία θα προκύψει στο κύκλωμα, το οποίο προστατεύεται από την εισαγωγική διπολική μηχανή.

Ζωντανά για τα πολυπολικά μηχανήματα στο βίντεο:

Εάν η διαφορά μεταξύ των τάσεων εισόδου και εξόδου ξεπεραστεί κατά περισσότερο από 30% (και εάν υπάρχει βραχυκύκλωμα σε έναν από τους κλάδους, αυτό θα συμβεί πολύ γρήγορα), η αυτόματη είσοδος θα λειτουργήσει αποσυνδέοντας και τα δύο καλώδια φάσης και μηδέν. Σε αυτή την περίπτωση, το ηλεκτρικό δίκτυο θα απενεργοποιηθεί πλήρως και δεν θα υπάρξει ρεύμα διαρροής ακόμη και στο καλώδιο γείωσης. Συνεπώς, ο κίνδυνος αποτυχίας εξοπλισμού και πυρκαγιάς γραμμής θα εξαλειφθεί. Με την εξάλειψη της δυσλειτουργίας, θα είναι δυνατή η χειροκίνητη ενεργοποίηση του μηχανήματος.

Μειονεκτήματα διπολικών διακοπτών

Οποιαδήποτε συσκευή έχει αδυναμίες και οι πολυπολικές συσκευές προστασίας δικτύου δεν αποτελούν εξαίρεση. Παρόλο που υπάρχουν λίγες αρνητικές ιδιότητες στο dvukhpolysniki, παρόλα αυτά θα τις απαριθμήσουμε:

  • Σε ταυτόχρονη βραχυκύκλωμα δύο γραμμών, υπάρχει διακοπή ενός καλωδίου με ηλεκτρικό ρεύμα.
  • Η θερμική αποδέσμευση περιστασιακά αποτυγχάνει, προκαλώντας την απενεργοποίηση του δικτύου, ακόμη και όταν είναι σε κανονική κατάσταση.
  • Ως αποτέλεσμα ενός ατυχήματος, μπορεί να προκύψει βλάβη ενός AV σε μια από τις γραμμές, γεγονός που θα καταστήσει αδύνατη την ενεργοποίηση της ισχύος ακόμη και μετά την αντιμετώπιση προβλημάτων.
  • Οι συσκευές πολλαπλών πόλων έχουν μεγαλύτερη ευαισθησία στις μηχανικές βλάβες σε σύγκριση με τους απλούς διακόπτες.

Παρά αυτές τις αδυναμίες, προστατευτικές συσκευές που ελέγχουν δύο γραμμές είναι κοινές και πολύ δημοφιλείς. Σας επιτρέπουν να προστατεύσετε το συνολικό δίκτυο σε περίπτωση προβλημάτων στη γραμμή στην οποία συνδέονται οι ισχυρές οικιακές συσκευές.

Μέτρα ασφαλείας κατά την εγκατάσταση μηχανημάτων με δύο πόλους

Οι κανόνες ηλεκτρικής ασφάλειας κατά την εγκατάσταση προστατευτικών συσκευών σε δύο πόλους ως σύνολο δεν διαφέρουν από τα γενικά μέτρα κατά την εγκατάσταση άλλων ηλεκτρικών συσκευών. Είναι:

  • Η εγκατάσταση θα πρέπει να γίνει από δύο άτομα, ώστε σε περίπτωση σοκ από έναν από τους κυρίους, ο άλλος μπορεί να προσφέρει έγκαιρη βοήθεια στο θύμα.
  • Για την προστασία από ηλεκτροπληξία, πρέπει να χρησιμοποιείτε διηλεκτρικά χαλιά και προστατευτικά γάντια.
  • Πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε εργασία με ηλεκτρικά δίκτυα, πρέπει να λάβετε ειδική άδεια.

Συμπέρασμα

Σε αυτό το άρθρο, μιλήσαμε για τους διπολικούς διακόπτες κυκλώματος, τα χαρακτηριστικά της δουλειάς τους και τα πλεονεκτήματα, καθώς και τα λίγα άκρα που είναι εγγενή σε αυτά. Συνοψίζοντας, πρέπει να σημειωθεί ότι οι πολυπολικές μηχανές παρέχουν αξιόπιστη προστασία των ηλεκτρικών δικτύων με δύο κυκλώματα, ειδικά όταν συνδέονται με συσκευές που έχουν σημαντικά διαφορετική ισχύ.

Διπολική αυτόματη συσκευή - περιγραφή, αρχή λειτουργίας, σύνδεση

Για να προστατεύσετε το σπίτι και τον εξοπλισμό σας σε περίπτωση πτώσης τάσης ή υπερφόρτωσης δικτύου, τα RCD είναι απλά απαραίτητα. Για το σκοπό αυτό, γενικά εγκαθίσταται ένας εισαγωγικός διπολικός αυτόματος στο 25Α, 32Α ή 50Α.

Περιγραφή και αρχή της λειτουργίας

Πριν συζητήσετε την αρχή της λειτουργίας της συσκευής, πρέπει να μάθετε γιατί χρειάζεται ένα διπολικό διαφορικό αυτόματο. Εάν η τάση δικτύου αυξάνει ή βραχυκυκλώνει, κάτι που μπορεί να προκαλέσει σπάσιμο σε ορισμένες συνδεδεμένες συσκευές, η συσκευή απενεργοποιεί την τροφοδοσία. Αυτό αποσυνδέει τόσο το καλώδιο φάσης όσο και το ουδέτερο.

Φωτογραφία - μηχανή διπλού πόλου

Μια τέτοια εφαρμογή προβλέπεται για το PUE (Κανόνες για την εγκατάσταση του ηλεκτρικού εξοπλισμού), το οποίο δηλώνει ότι απαγορεύεται η αποσύνδεση του καλωδίου φάσης χωρίς αποσύνδεση του ουδέτερου. Αυτό το ηλεκτρικό μηχάνημα εγκαθίσταται στον πίνακα (που βρίσκεται στο προθάλαμο ή απευθείας στο διαμέρισμα) στην τροφοδοσία των επιμέρους συσκευών για τον έλεγχο της εργασίας τους. Εάν είναι απαραίτητο, μπορείτε να απενεργοποιήσετε τον εαυτό σας ηλεκτρικό ρεύμα.

Φωτογραφία - δύο πόλων στην ασπίδα

Ο αυτόματος διπολικός διακόπτης αποτελείται από δύο μονοπολικές μηχανές, οι οποίες είναι διασυνδεδεμένες με μοχλό και έχουν κοινό μηχανισμό εσωτερικής μανδάλωσης. Με την εμφάνιση υψηλής τάσης ή υπερτάσεων, και οι δύο συσκευές απενεργοποιούνται ταυτόχρονα, γεγονός που προστατεύει την καλωδίωση από τη φωτιά. Συνεπώς, απαγορεύεται αυστηρά η χρήση δύο χωριστών μονοπολικών συσκευών αντί ενός διπολικού. Επειδή στην περίπτωση αυτή μόνο ένας από αυτούς θα απενεργοποιηθεί, ενώ ο δεύτερος θα συνεχίσει να τροφοδοτεί το διαμέρισμα ή το σπίτι.

Διορισμός μηχανών:

  1. Προστασία των δικτύων κατοικιών και επιχειρήσεων από καταστάσεις πυρκαγιάς.
  2. έλεγχος της λειτουργίας μεμονωμένων ηλεκτρικών συσκευών υψηλής ισχύος (μηχανές, ηλεκτρικές σόμπες, γεννήτριες, λέβητες κ.λπ.) εγκατεστημένες σε εξοχική κατοικία, σε γκαράζ, αίθουσα παραγωγής κ.λπ.
  3. αποσύνδεση φορτίου σε πτώσεις τάσης.
  4. διακλάδωση (διάρθρωση).

Βασικά, τα διπολικά μηχανήματα χρησιμοποιούνται σε διπολικά καλωδιακά διαμερίσματα (φάση και μηδέν), τα οποία είναι στάνταρ για όλα τα σπίτια που χτίστηκαν πριν από το 1990. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιείται μονοφασικό καλώδιο δύο συρμάτων, το οποίο έχει έναν αγωγό φάσης και ουδέτερο.

Φωτογραφία - αυτόματο για διαμέρισμα

Παρά το γεγονός ότι και τα δύο αυτά καλώδια θεωρούνται ισοδύναμα και θεωρητικά μπορούν να αντικατασταθούν, το ουδέτερο σύρμα επιλέγεται να είναι μπλε κατά την καλωδίωση της ηλεκτρικής καλωδίωσης (ή να εγκαταστήσει ένα σωλήνα σκίασης της κατάλληλης απόχρωσης στο τέλος του).

Βίντεο: εφαρμογή διπολικού αυτοματισμού στο σπίτι

Πώς να επιλέξετε ένα διπολικό

Πριν εγκαταστήσετε μια συσκευή διπολικής εισόδου, πρέπει να επιλέξετε το ονομαστικό ρεύμα που αντιστοιχεί στην ισχύ του συνδεδεμένου εξοπλισμού. Απλοποιήστε τους υπολογισμούς που θα βοηθήσουν τον πίνακα μας, με τον οποίο μπορείτε να βρείτε εύκολα τις απαραίτητες τιμές για να συνδέσετε τη μηχανή διπλού πόλου IEC, TN-C κλπ:

Ηλεκτρικές συμβουλές

Πώς να συνδέσετε σωστά και όλοι οι παρόμοιοι διακόπτες κυκλωμάτων είναι ίδιοι;

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά και οι αποχρώσεις κατά την εγκατάσταση μιας διπολικής μηχανής και τι λέει η "Βίβλος" των ηλεκτρολόγων-PUE;

Πρώτα πράγματα πρώτα.

Έτσι, όπου χρησιμοποιούνται διπολικά μηχανήματα;

Συνεχίζοντας από το όνομα του μηχανήματος, ακολουθεί ότι χρησιμοποιούνται όταν η τροφοδοσία του ηλεκτρικού εξοπλισμού περνάει από δύο σύρματα και απαιτεί ταυτόχρονη αυτόματη μεταγωγή των δύο πόλων του μηχανήματος.

Για παράδειγμα, ένας μετασχηματιστής βηματισμού 220/36 Volt, όπου ένας διπολικός διακόπτης τοποθετείται στο δευτερεύον τύλιγμα για προστασία από υπερφόρτωση.

Αν ένας μονοπολικός αυτόματος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να προστατεύσει την πρωτεύουσα περιέλιξη μιας τέτοιας διαφοράς: συνδέστε μια φάση σε αυτήν και πάρτε ένα μηδέν μέσω του μηδενικού διαύλου στο τηλεφωνικό κέντρο, τότε δεν μπορείτε να προστατεύσετε το δευτερεύον τύλιγμα.

Δεν υπάρχει φάση και μηδέν και υπάρχει τάση γραμμής μεταξύ των δύο ακροδεκτών του δευτερεύοντος τυλίγματος με τάση 36 βολτ. Λοιπόν, αν τελείως απλοποιημένη, τότε δύο διαφορετικές φάσεις.

Και στην περίπτωση αυτή εφαρμόζεται ένα διπολικό αυτόματο.

Απλά θέλω να εξηγήσω, υπάρχουν δύο τύποι δύο τερματικών 2P και 1P + N. Ποια είναι η διαφορά τους;

Ο αυτόματος μηχανισμός 1P + N ή, όπως αποκαλείται επίσης "μονοφασικός με μηδέν", διακρίνεται από το γεγονός ότι η λειτουργία αυτόματης διακοπής λειτουργίας είναι μόνο στον πόλο "φάσης".

Ο δεύτερος πόλος απλώς χρησιμεύει ως διακόπτης φορτίου και χρησιμοποιείται για τη σύνδεση του ουδέτερου σύρματος, χρησιμοποιείται επίσης ως αυτοματοποιημένη επαφή ως κανονικά ανοιχτή επαφή και είναι απλό να οδηγήσει το καλώδιο μέσω της λυχνίας σήματος και θα είναι δυνατή η παρακολούθηση της θέσης του αυτόματου λαμπτήρα.

Φυσικά, ένα τέτοιο αυτοματοποιημένο σύστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως απλό μονοπολικό σύστημα. Σε αυτή την περίπτωση, η "φάση" πρέπει να συνδεθεί στη θέση της (σε καμία περίπτωση, στο τερματικό N!).

Για καλωδιώσεις διαμερισμάτων, αυτοί οι αυτοματισμοί 1P + N είναι αρκετά κατάλληλοι και έχουν πλεονεκτήματα έναντι των μονοπολικών.

Για παράδειγμα, στην περίπτωση ενός RCD εγκατεστημένου μπροστά από τα μηχανήματα αυτά, για να εντοπίσετε το σφάλμα, αρκεί να απενεργοποιήσετε όλες τις αυτόματες συσκευές, στη συνέχεια ενεργοποιήστε το RCD και ενεργοποιήστε τις αυτόματες συσκευές μία προς μία μέχρι να εντοπιστεί μια κακή γραμμή καλωδίωσης.

Και αν υπήρχαν απλές μονοπολικές, τότε θα έπρεπε να ανοίξετε την ασπίδα, να ξεβιδώσετε τα καλώδια από το μηδέν λεωφορείο κ.λπ...

Ο δεύτερος τύπος διπολικών αυτομάτων είναι 2P.

Έχουν ήδη αμφότερους τους πόλους προστατευμένους από υπερφόρτωση και βραχυκύκλωμα και όταν συνδέονται, δεν έχει καμία απολύτως σημασία πού να συνδέσει το μηδέν, και όπου βρίσκεται η "φάση". Αυτά τα μηχανήματα είναι ευρύτερα από 1P + N.

Δεν είναι απαραίτητο να συνδέσετε μια φάση 2P στο αυτόματο και το μηδέν - είναι επίσης δυνατό να υπάρχουν δύο φάσεις, το ίδιο και το αντίθετο. Επιπλέον, ο βραχυκυκλωτήρας ανάμεσα στα πλήκτρα τροφοδοσίας μπορεί σε αυτήν την περίπτωση να αφαιρεθεί και να ελέγξει ξεχωριστά το φορτίο.

Δεν μπορείτε να αφαιρέσετε το βραχυκυκλωτήρα αν συνδεθεί μια φάση με μηδέν μέσω του μηχανήματος.

Αυτή είναι μια σοβαρή παραβίαση του EMP και είναι πολύ απειλητική για τη ζωή! Σε περίπτωση απενεργοποίησης του μηδενικού κλειδιού από το βραχυκύκλωμα στο σώμα της ηλεκτρικής συσκευής, μπορεί να είναι απειλητική για τη ζωή (τάση)!

Επίσης, δεν έχει σημασία σε τέτοιες μηχανές από ποια πλευρά να συνδέσετε το φορτίο, από πάνω ή κάτω, δεν έχει σημασία. Αυτό επίσης δεν απαγορεύεται από τους κανόνες, αλλά συνιστώ να συνδέσετε όλη την ίδια ισχύ από ψηλά και το φορτίο από κάτω.

Και αν κάνουν το αντίθετο, είναι μόνο στις πιο ακραίες περιπτώσεις.

Εγώ προσωπικά είχα τέτοιες περιπτώσεις όταν στην εγκατεστημένη θωράκιση ξεκίνησα την παλιά ηλεκτρική καλωδίωση και το μήκος της δεν ήταν αρκετό για να συνδεθεί με τους ανώτερους ακροδέκτες της μηχανής.

Και αυτό δεν θα ήταν σοφό, για να φτιάξω το καλώδιο, για να εγκαταστήσω το κιβώτιο διακλάδωσης, που συνδεόμουν με τους κάτω ακροδέκτες. Αλλά τέτοιες περιπτώσεις ήταν πολύ σπάνιες και ως εξαίρεση στον κανόνα.

Και τώρα για το κύριο πράγμα.

Τέτοιες διπολικές μηχανές μπορούν να εγκατασταθούν ως μηχανές εισόδου, καθώς και για ομαδικά και μεμονωμένα φορτία. Το PUE δεν το απαγορεύει.

Το PUE είναι η "Βίβλος" του ηλεκτρολόγου, ο οποίος αποκωδικοποιείται ως "Κανόνες ηλεκτρικής εγκατάστασης".

Αυτό μας λέει η "Βίβλος":

Άρθρο 6.6.28. "Σε δίκτυα τριφασικών ή διφασικών μονοφασικών δικτύων με γειωμένους ουδέτερους μονοπολικούς διακόπτες, οι οποίοι πρέπει να εγκατασταθούν στο κύκλωμα αγωγού φάσης ή σε δύο πόλους, θα πρέπει να είναι αδύνατον να αποσυνδεθεί ένας ουδέτερος αγωγός χωρίς να αποσυνδεθεί ο αγωγός φάσης".

Στην περίπτωσή μας, είναι κυρίως στα διαμερίσματα ότι χρησιμοποιούνται δύο καλώδια (δύο καλώδια σε ένα καλώδιο 220 βολτ) μονοφασική ηλεκτρική καλωδίωση με γειωμένο ουδέτερο.

Σημαντική σημείωση: εάν η καλωδίωση είναι τριών καλωδίων, δηλαδή η φάση, το μηδέν και η γείωση, τότε το καλώδιο γείωσης απαγορεύεται σε όλες τις περιπτώσεις να αποσυνδεθείτε!

Η γείωση (PE-σύρμα) δεν συνδέεται ποτέ με διακόπτη, βύσματα, ασφάλεια, κλπ.! Το σπάσιμο επιτρέπεται μόνο μέσω του βύσματος!

Φαίνεται να είπε βασικά τα πάντα, αν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, ρωτήστε, θα απαντήσω!

Αυτόματοι διακόπτες διπολικοί 25Α

Διακόπτες διπλής τάσης 25Α - αγορά από 9 προμηθευτές. Τιμές για 63 θέσεις αυτόματων διακοπτών.
Εκπτώσεις! Επιλέξτε την καλύτερη προσφορά από εμάς!

  • διπολικό (1221)
  • τεσσάρων πόλων
  • τριπολικός
  • μονός πόλος
  • BA (3577)
  • ΒΑ 47-29 (1114)
  • ΒΑ 47-100 (1005)
  • BA 47 (263)
  • Α 3144
  • AE 2036
  • Α 3712
  • Α 3134
  • Α 3124
  • ΒΑ 55-41
  • BA 51-35
  • Α 3161
  • Α 3163
  • Α 3714
  • Α 3716
  • Α 3786
  • Α 3794
  • Α 3796
  • Α 3772
  • Α 3776
  • Α 3724
  • Α 3722
  • A 3726
  • ΒΑ 55-43
  • BA 57-39
  • AE 2026
  • AE 2046
  • ΒΑ 47-63
  • AE 2016
  • ΑΕ 2043
  • AE 2066
  • AE 2056
  • AE 2044
  • BA 88
  • BA 88-32
  • BA 57-35
  • AE
  • BA 57-31
  • BA 57
  • BA 55
  • ΒΑ 88-35
  • ΒΑ 88-37
  • BA 88-40
  • AE 1031
  • 25Α (1185)
  • 150Α
  • 60Α
  • 75Α
  • 1.6Α
  • 320Α
  • 13Α
  • 1250Α
  • 30Α
  • 500Α
  • 2500Α
  • 2.5Α
  • 300Α
  • 225Α
  • 6.3Α
  • 0.5Α
  • 35Α
  • 12Α
  • 3200Α
  • 315Α
  • 4000Α
  • 600Α
  • 31.5Α
  • 1.5Α
  • 175Α
  • 2000Α
  • 20Α
  • 100Α
  • 80Α
  • 250Α
  • 50Α
  • 32Α
  • 63Α
  • 40Α
  • 10Α
  • 16Α
  • 125Α
  • 1600Α
  • 200Α
  • 15Α
  • 1000Α
  • 160Α
  • 400Α
  • 630Α
  • 800Α

Οι διακόπτες κυκλώματος BA 47-29 έχουν σχεδιαστεί για να προστατεύουν από τα ρεύματα υπερφόρτωσης και βραχυκυκλώματος
Παρακολουθήστε λεπτομερώς

Οι διακόπτες κυκλώματος BA 47-29 έχουν σχεδιαστεί για να προστατεύουν από τα ρεύματα υπερφόρτωσης και βραχυκυκλώματος
Παρακολουθήστε λεπτομερώς

Οι διακόπτες κυκλώματος BA 47-29 έχουν σχεδιαστεί για να προστατεύουν από τα ρεύματα υπερφόρτωσης και βραχυκυκλώματος
Παρακολουθήστε λεπτομερώς

Οι διακόπτες κυκλώματος BA 47-29 έχουν σχεδιαστεί για να προστατεύουν από τα ρεύματα υπερφόρτωσης και βραχυκυκλώματος
Παρακολουθήστε λεπτομερώς

Οι διακόπτες κυκλώματος BA 47-100 έχουν σχεδιαστεί για να προστατεύουν τα κυκλώματα διανομής και ομάδας, αυτά
Παρακολουθήστε λεπτομερώς

Οι διακόπτες κυκλώματος BA 47-100 έχουν σχεδιαστεί για να προστατεύουν τα κυκλώματα διανομής και ομάδας, αυτά
Παρακολουθήστε λεπτομερώς

Αυτόματοι διακόπτες Η σειρά Schneider Electric BA63 (Brownie) χρησιμοποιείται για τον έλεγχο και την προστασία των αλυσίδων
Παρακολουθήστε λεπτομερώς

Σειριακοί διακόπτες υψηλής απόδοσης Schneider Electric NG125
Παρακολουθήστε λεπτομερώς

Σειριακοί διακόπτες υψηλής απόδοσης Schneider Electric NG125
Παρακολουθήστε λεπτομερώς

Σειριακοί διακόπτες υψηλής απόδοσης Schneider Electric NG125
Παρακολουθήστε λεπτομερώς

Σειριακοί διακόπτες υψηλής απόδοσης Schneider Electric NG125
Παρακολουθήστε λεπτομερώς

Σειριακοί διακόπτες υψηλής απόδοσης Schneider Electric NG125
Παρακολουθήστε λεπτομερώς

Σειριακοί διακόπτες υψηλής απόδοσης Schneider Electric NG125
Παρακολουθήστε λεπτομερώς

Οι εξαιρετικές ιδιότητες των αρθρωτών αυτόματων διακοπτών Scheiter Electric Acti 9 iC60 series
Παρακολουθήστε λεπτομερώς

Οι εξαιρετικές ιδιότητες των αρθρωτών αυτόματων διακοπτών Scheiter Electric Acti 9 iC60 series
Παρακολουθήστε λεπτομερώς

Οι εξαιρετικές ιδιότητες των αρθρωτών αυτόματων διακοπτών Scheiter Electric Acti 9 iC60 series
Παρακολουθήστε λεπτομερώς

Οι εξαιρετικές ιδιότητες των αρθρωτών αυτόματων διακοπτών Scheiter Electric Acti 9 iC60 series
Παρακολουθήστε λεπτομερώς

Οι μικροαυτόπτες διακόπτες Schneider Electric της σειράς iDPN N εφαρμόζουν προστασία από τα ρεύματα
Παρακολουθήστε λεπτομερώς

Schneider Electric C60H-DC σπονδυλωτά διακόπτες για την προστασία των εξερχόμενων
Παρακολουθήστε λεπτομερώς

Schneider Electric C60H-DC σπονδυλωτά διακόπτες για την προστασία των εξερχόμενων
Παρακολουθήστε λεπτομερώς

Ηλεκτρολόγος στα Γερμανικά :)

Ηλεκτρολόγος υπηρεσίες στο Yaroslavl. Ασφαλές. Ήπια. Αξιόπιστα

Τι είναι οι διπολικές μηχανές;

Μερικές φορές εγώ και άλλοι εγκαταστάτες ρωτιούνται, για ποιους διπολικούς διακόπτες κυκλώματος χρειάζονται, οι οποίοι, όταν αποσυνδεθούν, σπάσουν τόσο τον αγωγό φάσης όσο και το ουδέτερο. Φαίνεται ότι η ουδέτερη ουδετερότητα δεν έχει νόημα, καθώς οι δυνατότητές της σε σχέση με τη γη είναι μικρές. Αλλά όλα δεν είναι τόσο απλά...
Πρώτον, τι είναι ένα διπολικό αυτόματο. Πρόκειται για δύο πανομοιότυπες μονοπολικές μηχανές συναρμολογημένες σε μία μόνο μονάδα. Δεν έχουν μόνο έναν μοχλό, αλλά και μια εσωτερική κλειδαριά μεταξύ των μηχανισμών τους. Χρειάζεται να συγχρονιστεί η εργασία των δύο ημίσεων έτσι ώστε να ενεργοποιούνται ταυτόχρονα και, το σημαντικότερο, να απενεργοποιούνται ταυτόχρονα όταν ενεργοποιείται η προστασία. Αυτό είναι θεμελιώδως σημαντικό, αφού το OLC απαγορεύει τη θραύση του ουδέτερου αγωγού χωρίς να σπάσει ταυτόχρονα τον αγωγό φάσης:
Καταλαβαίνετε; Η τελευταία παράγραφος της ρήτρας 3.1.18 απαγορεύει να σπάσει το ουδέτερο χωριστά από τη φάση. Συνεπώς, η χρήση δύο μονοπολικών αντί ενός διπολικού αυτοματισμού είναι απαράδεκτη! Είναι επίσης απαράδεκτο να προσπαθήσουμε να κατασκευάσουμε μια διπολική μηχανή δύο μονοπολικών, απλά συνδυάζοντας τους μοχλούς τους. Στο δίκτυο δύο θυρών, πρέπει να υπάρχει μια εσωτερική κλειδαριά μεταξύ των δύο μηχανισμών, εξασφαλίζοντας την ταυτόχρονη λειτουργία τους. Απλός μοχλός απαιτείται μόνο για χειροκίνητη ενεργοποίηση και απενεργοποίηση.
Πότε πρέπει να χρησιμοποιούνται διπολικά δίκτυα; Πρώτον, εξετάστε την κατάσταση, η οποία πολύ συχνά βρίσκεται στο παλιό απόθεμα κατοικιών, που χτίστηκε πριν από την εισαγωγή του EIR-7. Σε τέτοια σπίτια στα διαμερίσματα που δύο καλώδια καλωδίωση, δεν υπάρχει προστατευτικός αγωγός. Ξεκινώντας από τον κλάδο του ανυψωτήρα προσέγγισης, το δίκτυο διαμερισμάτων θα πρέπει να θεωρείται μονοφασικό δίκυρο. Σε ένα τέτοιο δίκτυο, οι φάσεις και οι μηδενικοί αγωγοί είναι ισοδύναμοι. Με άλλα λόγια, ένας ηλεκτρολόγος Zhekovsky, που κάνει οποιαδήποτε εργασία σε ένα πάνελ δαπέδου, μπορεί εύκολα να ανταλλάξει καλώδια στο υποκατάστημα με το διαμέρισμά σας και ταυτόχρονα να μην σπάσει τους κανόνες. Ναι, και δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς εκείνη την εποχή δεν υπήρχε διαφοροποίηση χρώματος παντελονιών για τη χρωματική σήμανση των καλωδίων. Όλα τα "noodles" από αλουμίνιο (σύρμα APPV), που χρησιμοποιήθηκαν για την εγκατάσταση σε κτίρια κατοικιών, ήταν λευκά. Αλλά στο διαμέρισμά σας έχει ήδη εγκατασταθεί μια νέα ασπίδα. Και αν εμφανιστεί μια τέτοια "μετάθεση" στον πίνακα δαπέδου, τότε όλα στην ασπίδα σας θα γυρίσουν ανάποδα. Θα υπάρχουν μηδενικά στα μηχανήματα και μια φάση με μηδενικά λεωφορεία! Τώρα, αν προσπαθήσετε να αποσυνδέσετε μια γραμμή από μια μηχανή, θα απενεργοποιήσετε μόνο το μηδέν και η φάση θα παραμείνει. Αν δεν ελέγξετε την απουσία μιας φάσης και να πάρετε κάτι να κάνετε, τότε θα εξοικειωθείτε με την επίδραση του ηλεκτρικού ρεύματος στο ανθρώπινο σώμα. Μετά από αυτό, θα προσπαθήσετε να απενεργοποιήσετε την εισαγωγική μηχανή στο διαμέρισμά σας. Αλλά εάν είναι μονοπολικό, θα αποτύχετε και πάλι, θα συμπεριληφθεί στο ουδέτερο κενό, όχι στη φάση. Αλλά αν η είσοδος θα είναι ένα δίκτυο δύο τερματικών - είναι ένα άλλο θέμα. Μπορείτε να απενεργοποιήσετε τον πίνακα διαμερίσματός σας και να αλλάξετε ήσυχα τα άκρα μετά το εισαγωγικό αυτόματο, επιστρέφοντας τη φάση σε αυτόματα και ουδέτερα σε μηδέν ταβερνάκια.
Με την πρώτη ματιά, σε νέα σπίτια που συμμορφώνονται με το EIR-7, αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να είναι. Εδώ τα διαμερίσματα διαθέτουν μονοφασικό δίκτυο τριών καλωδίων. Κάθε σύρμα έχει το δικό του σκοπό και τη χρωματική σήμανση. Λοιπόν, δεν είναι ο τυφλός ηλεκτρολόγος της τοπικής εταιρείας διαχείρισης, θα αναμίξει το μπλε με το λευκό; Αλλά εκτός από την κοινή λογική εξακολουθεί να υπάρχει ένας ανθρώπινος παράγοντας. Και μπορεί να εκδηλωθεί με διαφορετικούς τρόπους:
1. Τα σύρματα μπορεί ήδη να συγχέονται κατά τη διάρκεια της φάσης κατασκευής από τους εργαζόμενους από το ηλιόλουστο Τατζικιστάν.
2. Ο ηλεκτρολόγος της εταιρείας διαχείρισης μπορεί να γίνει εμπειρογνώμονας σε διάφορα ποτά και να κάνει τη δουλειά τους μετά την τακτική γευσιγνωσία τους.
3. Και τέλος, μόνο ένα λάθος από το οποίο δεν είναι ασφαλισμένο κανένα άτομο. Και η παθολογική μου συνήθεια να ελέγχει για τρεις φορές το τι γίνεται δεν είναι κοινό για όλους.
Η ακόλουθη περίπτωση, στην οποία είναι απαραίτητη η χρήση συσκευών δύο τερματικών, είναι η αντικατάσταση των παλετοποιητών (παλετοποιητές), όπως αυτές:
Αυτός ο εφιάλτης ενός ηλεκτρολόγου βρίσκεται σε τεράστιους αριθμούς στις ηλεκτρολογικές πλακέτες των ορόφων των σπιτιών των 60... 90s. Γιατί ένας εφιάλτης; Εξηγώ. Μια υπηρεσία τσάντα είναι ένα ασφαλές και αξιόπιστο πράγμα. Αλλά λόγω της πλήρους απουσίας πρόληψης ηλεκτρικού εξοπλισμού από εταιρείες διαχείρισης, η σύσφιξη των συρμάτων στα τερματικά αυτών των baggers εξασθενεί με την πάροδο του χρόνου. Ο τερματικός σταθμός αρχίζει να ζεσταίνεται και ταυτόχρονα θερμαίνει το περίβλημα του σάκου. Στις ετικέτες φωτογραφιών σημειώνονται τερματικά εξουδετέρωσης. Φαίνεται απειλητικό, έτσι δεν είναι; Λόγω της συνεχούς θέρμανσης του ίδιου του σώματος, ο εύθραυστος καρβολίτης γίνεται ακόμη πιο εύθραυστος και αρχίζει να σπάει. Εάν προσπαθήσετε να απενεργοποιήσετε ένα τέτοιο «απενεργοποιημένο» σώμα μπορεί απλά να καταρρεύσει. Αλλά ο bagger μετακινεί και τα δύο καλώδια, τόσο τη φάση όσο και το ουδέτερο. Επομένως, εάν το περίβλημα καταστραφεί, θα προκύψει βραχυκύκλωμα. Ένα bagnik στέκεται στα αυτοματοποιημένα διαμερίσματα και προστατεύεται μόνο από μια ασφάλεια σε ένα IG γενικής χρήσης, αντί για το οποίο, πιθανώς, ένα ηλεκτρόδιο συγκόλλησης ή κάτι τέτοιο έχει παραμείνει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Με λίγα λόγια, το σύντομο θα είναι ADS! Με ένα φοβερό φλας, τόξο, πίδακες πλάσματος από όλες τις ρωγμές στο κύτος και πιτσιλιές λιωμένου μετάλλου! Ως εκ τούτου, οι ηλεκτρολόγοι, αυτοί οι διακόπτες πακέτων ονομάζονται μόνο "εκρηκτικά" ή "χειροβομβίδες". Ενεργοποιώ ακόμη και τους εργάτες που ψάχνουν τις σακούλες - τις απενεργοποιώ αποκλειστικά σε ένα γάντι και στρέφω το πρόσωπό μου στο πλάι. Και αν υπάρχει ακόμη και η παραμικρή υποψία, δεν το αγγίζω καθόλου. Παίρνω ένα δάγκωμα από το σχέδιο και να αλλάξω σε ένα τερματικό.
Ας προχωρήσουμε περισσότερο. Το επόμενο πεδίο εφαρμογής των διπολικών αυτόματων μηχανών είναι η αντικατάσταση των ασφαλειών (βύσματα). Υπάρχουν ακόμα πολλά από αυτά στα σπίτια των 50... 60s της κατασκευής:
Το "ενδιαφέρον" εδώ είναι ότι τα βύσματα τοποθετούνται τόσο στον αγωγό φάσης όσο και στον ουδέτερο. Πρόκειται για ένα χαιρετισμό από το παρελθόν, από εκείνες τις στιγμές που το στεγαστικό απόθεμα μεταφέρθηκε από 127V σε 220V. Οι μετασχηματιστές στους υποσταθμούς ήταν ακόμα παλιοί, 127/220, και όχι όπως τώρα, 220/380. Ως εκ τούτου, το διαμέρισμα δεν εφαρμόστηκε στην τάση φάσης (φάση + ουδέτερο), αλλά γραμμική (δύο φάσεις)? αντίστοιχα, και οι ασφάλειες τοποθετήθηκαν και στα δύο σύρματα, όπως απαιτείται από το OES:
Οι μετασχηματιστές έχουν αντικατασταθεί εδώ και πολύ καιρό, αλλά η κυκλοφοριακή συμφόρηση ήταν όπως ήταν, και παρέμεινε. Τώρα η φάση και η ουδέτερη τροφοδοτούνται στα διαμερίσματα, και η ασφάλεια στο ουδέτερο είναι μια βαριά παραβίαση των κανόνων:
Το διπολικό μηχάνημα θα είναι χρήσιμο και εδώ, διότι θα καταστήσει εύκολη την αντικατάσταση των βυσμάτων χωρίς την αναδιαμόρφωση της διάταξης του κυκλώματος.
Μια άλλη περίπτωση κατά την οποία η χρήση δικτύων δύο τερματικών είναι απαραίτητη είναι η εισαγωγή ηλεκτρικού ρεύματος σε ιδιωτική κατοικία ή εξοχικό σπίτι. Τέτοιες κατοικίες λαμβάνουν πάντα ενέργεια από μια εναέρια γραμμή (OHL), η οποία μπορεί να είναι σε οποιαδήποτε επιθυμητή κατάσταση. Για παράδειγμα, σε αυτό:
Μπορείτε να περιμένετε οτιδήποτε από μια εναέρια γραμμή σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Για παράδειγμα, σε ισχυρούς ανέμους, μπορεί να συμβούν συρματόσχοινων ή διαλείμματα. Τότε τι γίνεται με ουδέτερο τρόπο "φθάνει" στο σπίτι σας είναι αδύνατο να προβλεφθεί. Μια διπολική συσκευή σε αυτή την περίπτωση θα σας επιτρέψει να αποσυνδέσετε και τα δύο καλώδια, προστατεύοντας πλήρως τον εαυτό σας.
Ένας άλλος τομέας εφαρμογής των διπολικών μηχανημάτων είναι η σύνδεση των καταναλωτών που απαιτούν τάση 380V. Τέτοιες σπάνια, αλλά υπάρχουν. Δεν μιλάω για φορτία τριών φάσεων (απαιτείται αυτόματο μηχάνημα τριών πόλων), αλλά για εκείνους που χρειάζονται δύο φάσεις για να δουλέψουν, για παράδειγμα, με ένα ισχυρό θερμοσίφωνο ή μια ηλεκτρική κουζίνα που περιλαμβάνεται σε ένα σύστημα δύο φάσεων. Για να συνδεθεί ένας τέτοιος καταναλωτής δεν μπορεί να εφαρμόσει δύο ξεχωριστά μονόδρομο δίκτυο? και πάλι, χρειαζόμαστε ένα δίπολο δίκτυο.
Και τέλος, ένα δίκτυο δύο θυρών είναι απαραίτητο εάν το σπίτι ή το εξοχικό σπίτι είναι συνδεδεμένο μέσω του συστήματος TT. Δεν θα περιγράψω εδώ τις λεπτομέρειες αυτού του συστήματος, το άρθρο δεν είναι γι 'αυτό. Μπορώ μόνο να πω ότι είναι δυνατή μια σημαντική διαφορά δυναμικού μεταξύ του ουδέτερου δικτύου παροχής και της τοπικής συσκευής γείωσης (φορτιστής) στο σύστημα ΤΤ. Η χρήση ενός δικτύου δύο λιμένων είναι υποχρεωτική, δεδομένου ότι για την πλήρη απενεργοποίηση του σπιτιού, τα δύο καλώδια πρέπει να σπάσουν.
Επομένως, αγαπητέ αναγνώστη, εάν ένας ηλεκτρολόγος, των οποίων οι υπηρεσίες χρησιμοποιείτε, σας προτείνει να εγκαταστήσετε μια συσκευή δύο τερματικών στην είσοδο του διαμερίσματος ή του σπιτιού σας - συμφωνείτε χωρίς να μιλάτε. Και αν δεν προσφερθεί - επιμείνετε σε αυτό. Η διαφορά στην τιμή ενός και ενός δίκλωνου δικτύου είναι 150... 200 ρούβλια. Η ασφάλεια σας είναι ανεκτίμητη.

Μοιραστείτε αυτό:

Μου άρεσε αυτό:

Εγγραφή πλοήγησης

Προσθέστε ένα σχόλιο Ακύρωση απάντησης

Όλα είναι σαφή και καλά δηλωμένα! Ευχαριστώ πολύ!

Και δύο φάσεις μπορούν να περάσουν μέσα από αυτό; Μετά από όλα, δεν είναι ηλεκτρικά συνδεδεμένο μέσα.

Ναι μπορείτε. Επιπλέον, είναι αναγκαία η σύνδεση φορτίων που απαιτούν τροφοδοσία σε δύο φάσεις.

Ευχαριστώ για το άρθρο! Με μεγάλη λεπτομέρεια, με παραδείγματα και εμπειρίες.

Στον συγγραφέα αυτού του άρθρου να παράδεισος έξω από τη στροφή

Alexey, ευχαριστώ, αλλά δεν είμαι σε μια βιασύνη για να πάω εκεί :)

Μικρή ερώτηση από την προσπάθεια κατανόησης της ηλεκτρικής ενέργειας. Τα δύο τερματικά, τα οποία έχουν άμεση σύνδεση, έχουν ονομαστική τάση 400 βολτ. Καταλαβαίνω ότι μπορούν να συνδεθούν στην είσοδο ενός διαμερίσματος σε ένα δίκτυο 220 V. Αν ναι, θα λειτουργούν κανονικά με τέτοια τάση.

Ο Sergey, η ονομαστική τάση των 400 βολτ σημαίνει ότι η μόνωση του μηχανήματος μπορεί να αντέξει τη γραμμική (διεπιφανειακή) τάση. Η περίπτωση όταν ένας διακόπτης δύο θυρών μεταφέρει δύο φάσεις.
Φυσικά, σε χαμηλότερη τάση το μηχάνημα θα λειτουργεί κανονικά.

Σας ευχαριστώ! Βοήθησε να καταλάβει.

Οι πολίτες, έχω μια ερώτηση:
Βλέπετε, βάζουμε ένα δίπολο αυτόματο στην είσοδο, στη συνέχεια στον μετρητή και στη συνέχεια βάζουμε τους διακόπτες κυκλώματος για κάθε ομάδα στο καλώδιο φάσης.
ΑΛΛΑ, ένα διπολικό μηχάνημα που συνδέεται όπως αναμένεται, από φάση σε φάση, από μηδέν έως μηδέν. Ας υποθέσουμε ότι ένας ηλεκτρολόγος στον πόλο επισκευάστηκε κάτι και μπερδεύτηκε τα καλώδια, τώρα και τα καλώδια αναμειγνύονται στο διμερές δίκτυο - η φάση μεταβαίνει στο μηδέν και στο μηδέν στη φάση. Τώρα, εάν υπάρχει βραχυκύκλωμα, τότε ο διακόπτης θα λειτουργήσει, αλλά αποδεικνύεται ότι δεν είναι η φάση που είναι απενεργοποιημένη, αλλά μηδέν, χωρίς να απενεργοποιηθεί η φάση !, Επειδή τα καλώδια αναμιγνύονται.
Πες μου παρακαλώ, τι κάνω λάθος;

Έχετε δίκιο. Και το μόνο που χρειάζεται να γίνει σε αυτή την περίπτωση είναι να ανταλλάξετε τα σύρματα κάτω από τον επαγωγικό δίπολο.

Γεια σας
Θέλω να κάνω έναν ηλεκτρολόγο τον εαυτό μου, έτσι ώστε να μην υπάρχει hack.
Πείτε μου, πώς νομίζετε, πόσο ασφαλές είναι αυτό το σχέδιο:
Στην είσοδο ενός διπολικού αυτοματοποιητή, έπειτα ένας μετρητής, στη συνέχεια από κάθε έξοδο ή διακόπτη τραβώντας το δικό μου καλώδιο απευθείας στην ασπίδα, παρακάμπτοντας όλα τα κουτιά, κουτιά διακλάδωσης κλπ., Τόσο λιγότερες είναι οι συνδέσεις, τόσο το καλύτερο.
Επιπλέον, σε κάθε πρίζα / διακόπτη, βάζω τον ξεχωριστό διπολικό διακόπτη στον πίνακα οργάνων, έτσι ώστε κατά τη διάρκεια υπερφόρτωσης ή βραχυκυκλώματος, τα πάντα δεν κόβονται, αλλά μόνο ο διακόπτης εξόδου / διακόπτη στον οποίο παρουσιάστηκε το πρόβλημα είναι απενεργοποιημένος.
Δηλαδή, ένα dvuhpolyasnik στην είσοδο, στη συνέχεια το μετρητή, τότε πηγαίνει μερικά dvuhpolemniki, το καθένα στην δική του έξοδο, κάθε έξοδος / διακόπτης τροφοδοτείται προσωπικά από το καλώδιο του απευθείας από την ασπίδα, παρακάμπτοντας όλες τις περιστροφές, κιβώτια και πολλά άλλα.
Έβαλα ένα τερματικό για κάθε έξοδο ή διακόπτη αντί για το συνηθισμένο ΑΒ, έτσι ώστε αν μια φάση και το μηδέν αναμιγνύονται στον πόλο, δεν συμβαίνει ότι το μηδέν είναι απενεργοποιημένο και η φάση συνδέεται, επειδή η φάση και το μηδέν συγχέονται.
Είναι ασφαλές αυτό το σχέδιο;

Γεια σας, Επισκέπτης. Ναι, το σχέδιό σας είναι ασφαλές, αν και περιττό. Και παρεμπιπτόντως, εδώ είναι:
"Έτσι, κατά τη διάρκεια υπερφόρτωσης ή βραχυκυκλώματος, τα πάντα δεν κόβονται, αλλά μόνο η υποδοχή / διακόπτης όπου σημειώθηκε η βλάβη είναι απενεργοποιημένη"
που ονομάζεται εκλεκτικότητα. Αφήστε την ελπίδα να την βρείτε στην κλίμακα του διαμερίσματος. Ένα καλό θα πέσει ακόμα και τα ομαδικά και εισαγωγικά μηχανήματα.

Καλησπέρα, αγαπητέ Κύριε. Παρακαλώ προσδιορίστε - Έχω ένα ρελέ ελέγχου τάσης στα 40A στην el.sch μου, και ένας ηλεκτρολόγος με συμβούλεψε να αγοράσω ένα διπολικό αυτόματο διακόπτη για 25 Α για να αντικαταστήσω μια μηχανή παρτίδας. Και επίσης οι διπολικές μηχανές από τις οποίες θα προτείνετε οι εταιρείες; Σας ευχαριστώ.

Τάμαρα, γειά σου. Ηλεκτρολόγος εντάξει.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, αν χρειάζεστε ποιότητα και δεν είναι πολύ ακριβά, τότε πάρτε τη σειρά ABB home SH:
http://www.etm.ru/cat/nn/9750549/
Εάν φθηνότερα, τότε BA47-29 από IEK:
http://www.etm.ru/cat/nn/9670220/
Μπορεί να είναι πιο ακριβό - και πάλι ABB, αλλά ήδη μια σειρά ενηλίκων S:
http://www.etm.ru/cat/nn/9749652/
ή η ασυμβίβαστη ποιότητα της 5SY από τη Siemens:
http://www.etm.ru/cat/nn/2759118/
Αλλά σοβαρά, πάρτε την πρώτη επιλογή - το σπίτι ABB? όλα είναι βέλτιστα σε αυτό.

Σας ευχαριστώ, αγαπητέ Κύριε. Καλή τύχη και επιτυχία σε σας - σε όλα!

Πείτε μου, έχω τώρα 2 εύτηκτα βύσματα, 16 το καθένα, έτσι χρειάζομαι ένα διπολικό για 25; (παλιό σπίτι, stalinka)

Βιτάλι, γεια. Όχι, χρειάζεστε έναν ενισχυτή διπλού πόλου 16 amp.

Γεια σας κύριε! Στη dacha μου υπάρχει ένα αυτόματο 2P 25A ABB μετά από αυτόν ένα μετρητή και στη συνέχεια απλά αυτόματα. 2 χρόνια όλα ήταν ωραία, αλλά φέτος, κατά την άφιξή μου στη δacha, ανακάλυψα ότι αυτό το μηχάνημα είχε καταστρέψει την τροφοδοσία και την τερματική σύνδεση της φάσης, αλλά ταυτόχρονα το μηδέν ήταν εντάξει και έπειτα όλα ήταν πλήρη! Τι συνέβη και τι να κάνει τώρα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Αλέξανδρος, γειά σου. Το πρόβλημα της σύσφιγξης CIP (αλουμίνιο multiwire) στα τερματικά των μηχανών δεν είναι καινούριο. Το καλύτερο που πρέπει να κάνετε είναι να μεταβείτε στο μπροστινό μέρος του σπιτιού από το CIP στο IGW με τη βοήθεια των σφιγκτήρων διάτρησης. Για παράδειγμα, όπως γίνεται σε αυτό το άρθρο.

Το Στάλινικο σπίτι κοστίζει 3 αυτόματες μηχανές-25Α-10-25, το πρώτο είναι για φως και πρίζες, το δεύτερο για πλυντήριο και το τρίτο για μηδέν και στην είσοδο και στην έξοδο εκεί οι καταναλωτές είναι συνδεδεμένοι! 16Α, αλλά το ερώτημα προέκυψε, αλλά έκανα σωστά την καλωδίωση; Πες μου παρακαλώ!

Ο Alexey, ένας μονοπολικός αυτόματος μηχανισμός στο ουδέτερο είναι απαράδεκτο. Αυτό αναφέρεται εδώ σε αυτό το άρθρο, στο οποίο αφήσατε ένα σχόλιο.
Χρειάζεστε ηλεκτρολόγο.

Πολλές ευχαριστίες για το άρθρο!

Προσθέστε στο άρθρο τις διαφορές μεταξύ 2P και 1P + N. Και επίσης επεκτασιμότητα σε 3, 4 πόλους.

Ναι, καλή σκέψη, ευχαριστώ. Θα πρέπει να το κάνουμε.

Ευχαριστώ για το άρθρο

Ευχαριστώ για το άρθρο!

Καλησπέρα Ιδιωτικό σπίτι χτισμένο στη δεκαετία του '70. Κάποτε ήταν - ένας μετρητής στο σπίτι + κυκλοφοριακή συμφόρηση. Τώρα ο μετρητής (σε ένα σφραγισμένο κουτί) βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του σπιτιού και αντί για κυκλοφοριακή συμφόρηση υπάρχει μια διπολική μηχανή. Όλοι οι καταναλωτές στο σπίτι είναι συνδεδεμένοι με το μηχάνημα, δηλ. 4-5 σύρματα διαφορετικής διατομής στη φάση και στο μηδέν. Είναι σωστό; Μετά από ένα δίπολο αυτόματο, μπορεί να τεθεί μονοπολικό σε κάθε σύρμα και μηδέν μετά από ένα δίπολο εξόδου σε ένα κοινό λεωφορείο και στη συνέχεια στους καταναλωτές; Παρακαλώ πείτε μου.

Νικολάι, γειά σου. Όλοι περιγράψατε σωστά. Ο τρόπος επιλογής των τιμών των αυτομάτων εξαρτάται από τη διατομή των συρμάτων περιγράφεται εδώ. Και είναι επίσης πολύ επιθυμητό να εγκαταστήσετε ένα RCD μπροστά από τις αυτόματες συσκευές.

Σας ευχαριστώ. Πολύ ενημερωτικό άρθρο. Τώρα με την επιλογή της ονομαστικής τιμής της μηχανής τα πάντα είναι ξεκάθαρα.

Ευχαριστώ καλά περιγράφεται σαφώς

Master, μπορείτε να περιγράψετε λίγο περισσότερο τις αιτίες της δυνητικής διαφοράς με το σύστημα TT και τους κινδύνους όταν χρησιμοποιείτε αυτόματο τριών πολικών εισόδων σε ένα δίκτυο τριών φάσεων (το ουδέτερο δεν σπάει);
Σας ευχαριστώ.

Eugene, γειά σου. Το κύριο χαρακτηριστικό του συστήματος TT είναι ότι στην πλευρά του καταναλωτή (στην είσοδο προς το σπίτι) το ουδέτερο δεν είναι συνδεδεμένο με την τοπική συσκευή γείωσης. Επομένως, δεν υπάρχει εξισορρόπηση των δυνατοτήτων της τοπικής γης και της ουδετερότητας. Εάν το μήκος της γραμμής από τον υποσταθμό είναι μεγάλο και η κατάσταση του δεν είναι η καλύτερη (η παλαιά εναέρια γραμμή που κατασκευάζεται με γυμνά καλώδια), στο τέλος της γραμμής στην ουδέτερη γραμμή μπορεί να υπάρχει σημαντικό δυναμικό σε σχέση με το έδαφος. Αυτό οφείλεται στο φορτίο άλλων συνδρομητών και μη μηδενική αντίσταση του ουδέτερου καλωδίου.
Παρεμπιπτόντως, συστήνεται το σύστημα ΤΤ στην μη ικανοποιητική κατάσταση των δικτύων (ρήτρα 1.7.59 του OLC). Επομένως, προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι χρησιμοποιείτε TT για τριφασική είσοδο. Τυπικά, δίνονται τρεις φάσεις σε νέα δίκτυα όπου προτιμάται η χρήση του συστήματος TN-C-S.

Γερμανικά, ευχαριστώ για την απάντηση.
Τι είναι, δηλαδή: 3 φάσεις και ένα ουδέτερο στον αέρα (νέα εναέριδα) και η γείωση του στο σπίτι (εξοχή).
Ωστόσο, στο δεύτερο μέρος της ερώτησης: από προεπιλογή, οι τοπικοί ηλεκτρολόγοι έκαναν μια είσοδο σε ένα τριών πόλων automat (το ουδέτερο δεν έχει σπάσει). Στη συνέχεια, κατά τη διαδικασία αυτόματης δρομολόγησης γύρω από το σπίτι, βρήκα τη λειτουργία του RCD κατά τη διάρκεια της αποσυνδεδεμένης φάσης (η επαναλαμβανόμενη δοκιμή έδειξε ότι ο RCD λειτουργούσε όταν τα ουδέτερα καλώδια και τα καλώδια γείωσης ήταν συνδεδεμένα στην εσωτερική καλωδίωση). Στο επόμενο Σαββατοκύριακο θα προσπαθήσω να μετρήσω το ρεύμα, αν μπορεί να γίνει με ένα συνηθισμένο πολύμετρο.
Αλλά σε γενικές γραμμές, σε σχέση με αυτό, νομίζω ότι, αν είναι απαραίτητο να αντικατασταθεί το 3-πόλο αυτόματο με το τετραπολικό αυτόματο, υπάρχει επείγουσα ανάγκη για αυτό. Δηλαδή Προφανώς, υπάρχει πιθανότητα μεταξύ ουδέτερης και γήινης (όπως περιγράψατε), και ακόμη αρκετά για να ενεργοποιήσετε μια συσκευή υπολειπόμενου ρεύματος. Το μόνο ερώτημα είναι η απόλυτη τιμή και οι συνέπειες της χρήσης ενός 3-πόλου VA.

Eugene, εντάξει.

"Τι είναι, δηλαδή: 3 φάσεις και ουδέτερη πάνω στον αέρα (νέα εναέριων γραμμών) και η γείωση του στο σπίτι (εξοχή)"
Γιατί δεν άρχισε να κάνει TN-C-S; Δηλαδή, γιατί δεν συνδέσατε το ουδέτερο στην είσοδο στο έδαφός σας;

"Κατά τη διαδικασία αυτόματης δρομολόγησης γύρω από το σπίτι, βρήκα τη λειτουργία του RCD κατά τη διάρκεια της αποσυνδεδεμένης φάσης (επαναλαμβανόμενη δοκιμή έδειξε τη λειτουργία RCD κατά τη σύνδεση των ουδέτερων και των γειωμένων καλωδίων στην εσωτερική καλωδίωση)"
Αυτό είναι απλώς φυσιολογικό και εμμέσως υποδηλώνει μια καλή ποιότητα της γείωσης σας. Η γη και το ουδέτερο δεν θα πρέπει να συνδέονται μετά από το RCD. Έχετε δημιουργήσει ένα ρεύμα εξισορρόπησης, το οποίο ήταν αρκετό για να ενεργοποιήσετε το RCD.

"Θα προσπαθήσω να μετρήσω το ρεύμα, αν μπορεί να γίνει με ένα συνηθισμένο πολύμετρο"
Τα απλά πολύμετρα δεν επιτρέπουν τη μέτρηση εναλλασσόμενου ρεύματος, μόνο DC. Χρειάζεστε είτε ένα πολύμετρο με την κατάλληλη λειτουργία, είτε τα ακάρεα μικροδιακόπτη.

"Είναι προφανές ότι υπάρχει πιθανότητα μεταξύ ουδέτερης και γήινης (όπως περιγράψατε), και ακόμη αρκετά για να λειτουργήσει το RCD. Το μόνο ερώτημα είναι σε απόλυτη αξία. "
Ακριβώς δεξιά, υπάρχει δυνατότητα (και είναι πάντα εκεί!), Το ερώτημα είναι μόνο στο μέγεθός του. Η δυνητική διαφορά μεταξύ του ουδέτερου και του εδάφους μερικών βολτ είναι απολύτως φυσιολογική. Μια τέτοια δυνητική διαφορά δεν είναι επικίνδυνη για τον άνθρωπο. Την ίδια στιγμή, όταν έκλεισα το έδαφος και το ουδέτερο, λόγω της χαμηλής αντίστασης του κυκλώματος, υπήρχε ένα ρεύμα επαρκές για να ενεργοποιήσει το RCD.
Αλλά στην κατάσταση έκτακτης ανάγκης του δικτύου (μόλις χρησιμοποιείται το TT), η διαφορά δυναμικού μεταξύ ουδέτερης και γείωσης μπορεί να φτάσει σε δεκάδες volts, η οποία είναι ήδη επικίνδυνη.
Ως εκ τούτου, δεν είναι το ρεύμα κυκλώματος που παρουσιάζει ενδιαφέρον, αλλά αυτή η δυνητική διαφορά. Μπορείτε να το μετρήσετε με οποιοδήποτε πολύμετρο.

Η βραδινή μελέτη έδωσε τα ακόλουθα συμπεράσματα:
Ένα νέο VL με τη μορφή CIP έχει το δικαίωμα να θεωρείται καλό (με μικρή πιθανότητα μηδενικής διακοπής) και σε αυτή την περίπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί το σύστημα TN-C-S.
Ωστόσο, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης στη γραμμή, θα συλλέξω περιττό και επικίνδυνο ρεύμα για μένα στη συσκευή μου γείωσης.
Αλλά την ίδια στιγμή, το σύστημα ΤΤ στην περίπτωσή μου είναι ακόμη πιο επικίνδυνο, από τότε υπάρχει μια πιθανότητα ανάμεσα σε μια τοπική γη και μηδέν σε μια καταιγίδα, και εγώ Τελικά βρήκα μια εξήγηση για το γιατί κάτι λάμπει σε μια από τις καταιγίδες στις πρίζες, και αυτό σίγουρα δεν ήταν πρόβλημα. :)

Sensei, αν δεν είσαι ακόμα κουρασμένος, τότε συνεχίστε - ξεκινάει μια διασκεδαστική συνομιλία. :)
"Γιατί δεν άρχισαν να κάνουν TN-C-S; Δηλαδή, γιατί δεν συνδέσατε το ουδέτερο στην είσοδο στο έδαφός σας; "
Μπορώ μόνο να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση με τον ακόλουθο τρόπο: το έκαναν με τον τρόπο που έκαναν (όπως μια τυποποιημένη σύνδεση). Εκείνη την εποχή, δεν γνώριζα καν τέτοιες έννοιες όπως διαφορετικά σχήματα. Ωστόσο, ακόμα και τώρα δεν μπορώ να χειριστώ επαρκώς τους παράγοντες που καθορίζουν την επιλογή μεταξύ TT και TN-C-S (για τις οποίες χρειάζεται μόνο να συνδέσω το γειωμένο λεωφορείο N και PE του εδάφους μου). Θα πάω για σπουδές. Οι παράγοντες πρέπει σίγουρα να είναι, και είμαι πιο τεντωμένος εν αποστειρία από το συνδεδεμένο ουδέτερο με τη γη στην οικιακή ασπίδα (TN-C-S) από την μεμονωμένη γη (ΤΤ).
Θα προσθέσω μόνο ότι δεν υπάρχει ξανά γείωση στις κολόνες, ένας μετρητής συνδέεται με τον πόλο από την εναέρια γραμμή, τότε στη μέση του δρόμου προς το σπίτι αερίζεται κατά μήκος του CIP 4x16 στον ενδιάμεσο σταθμό, στη συνέχεια η πανοπλία βρίσκεται στο έδαφος, ο φορτιστής είναι ένα "τρίγωνο", το καλώδιο είναι δυστυχώς 6mm2 σύμφωνα με την εθνική παράδοση, οι ηλεκτρολόγοι απολύθηκαν.).

Eugene, στη γενική περίπτωση, το σύστημα TN-C-S μπορεί να εφαρμοστεί υπό την προϋπόθεση ότι τα καλώδια με εναέρια μόνωση (VLI) και την επανειλημμένη γείωση σε πόλους. Η διατομή του αγωγού που συνδέει το ουδέτερο και η γείωση στην είσοδο προς το σπίτι πρέπει να είναι τουλάχιστον 10 τετράγωνα χαλκού. Όπως μπορείτε να δείτε, οι δύο τελευταίες προϋποθέσεις δεν πληρούνται. Αλλά κοιτάξτε προσεκτικά τα στηρίγματα, ίσως και πάλι γείωση γίνεται με τη σύνδεση με το ενισχυτικό στην κορυφή του στηρίγματος, και όχι με τη μείωση πάνω από την επιφάνεια. Μπορεί επίσης να είναι.

"Ωστόσο, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης στη γραμμή, θα συλλέξω ένα περιττό και επικίνδυνο ρεύμα για μένα στη συσκευή γείωσης"
Αυτή είναι μια κοινή εσφαλμένη αντίληψη ότι εάν ένα ουδέτερο σπάσει, ολόκληρο το ρεύμα του ρεύματος θα ρέει μέσω ενός τοπικού αγωγού γείωσης. Η πιο δυσμενή (και απίθανη) κατάσταση μπορεί να είναι όταν το ουδέτερο από την εναέρια γραμμή σπάσει και το μονοφασικό βραχυκύκλωμα στο "πρώην" ουδέτερο βρίσκεται πίσω από το σημείο θραύσης. Αλλά ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση, το ρεύμα επαναφοράς γείωσης (ακόμα και αν δεχτούμε την αντίσταση του στο μηδέν) θα περιορίζεται από την ουδέτερη αντίσταση γείωσης απευθείας στον υποσταθμό (4 Ohms) και δεν θα υπερβαίνει τα 50 A. Ένα καλώδιο 10 τετραγώνων πάνω από χαλκό αντέχει εύκολα αυτό το ρεύμα. Στην πραγματικότητα, με βάση αυτό, λαμβάνονται οι ελάχιστες διατομές των αγωγών PEN 10 τετραγώνων σε χαλκό και 16 σε αλουμίνιο.
Σε μια πραγματική κατάσταση, ωστόσο, το ρεύμα εκ νέου γείωσης σε ένα ατύχημα θα είναι πολύ χαμηλότερο.

"Αλλά την ίδια στιγμή, το σύστημα TT στην περίπτωσή μου είναι ακόμη πιο επικίνδυνο, από τότε υπάρχει μια πιθανότητα ανάμεσα σε μια τοπική γη και μηδέν σε μια καταιγίδα, και εγώ Τελικά βρήκα μια εξήγηση για το γιατί κάτι λάμπει σε μια από τις καταιγίδες στις πρίζες, και αυτό σίγουρα δεν ήταν πρόβλημα. "
Αλλά αυτό είναι το δεύτερο και, κατά τη γνώμη μου, το κύριο μειονέκτημα του TT - μεγαλύτερη ευπάθεια στις καταιγίδες. Το ζήτημα της εγκατάστασης ενός συλλέκτη καθίσταται πολύ σημαντικό.

Αλλά είναι πάντα 4 ohms στο υποσταθμό; Νόμιζα ότι αυτό ήταν ένας περιορισμός από πάνω, αλλά στην πραγματικότητα μπορεί να είναι πολύ λιγότερο. Κατά συνέπεια, το ρεύμα πηγαίνει πολύ περισσότερο. Είναι καλύτερο να γειώσετε στο τμήμα PEN, παρόμοια με την ίδια την γραμμή.

Προσπαθήσατε να επιτύχετε αντίσταση εδάφους 4 Ω; Και ακόμα χαμηλότερο; Κανείς δεν θα κάνει την επιπλέον εργασία.

"Συνεπώς, το ρεύμα θα πάει πολύ περισσότερο."
Δεν σας ενοχλεί ότι η υπόθεση μηδενικής αντίστασης της επανάληψης κατά την είσοδο στο σπίτι; 30 ohms είναι αρκετό εκεί, σημείο 1.7.103. Τώρα σχεδιάστε ένα μοτίβο και μετρήστε.

Σε γενικές γραμμές, η διατύπωση "4 ohms στον υποσταθμό" είναι για τον μέσο άνθρωπο να μην υποβάλει περιττές ερωτήσεις. Στην πραγματικότητα, όλα είναι κάπως πιο περίπλοκα και απευθείας στον μετασχηματιστή δεν επιτρέπονται περισσότερα από 30 ohms. Για περισσότερες λεπτομέρειες, βλ. Παράγραφο 1.7.101 ПУЭ.

Μπορώ να παράσχω αντικατάσταση για χαλκό 10mm2. Θα προσπαθήσω να δω επαναλαμβανόμενες γωνίες. Είναι αλήθεια ότι είπατε την ενίσχυση, αλλά φαίνεται ότι δεν μπορεί να γειωθεί μέσω αυτής, αν και μπορεί να μην είναι κρίσιμη για οπλισμένο σκυρόδεμα (αν μιλάμε για τέτοια ενίσχυση).
Και μια τελευταία διευκρίνιση, παρακαλώ, αν και θα συνεχίσω να μελετώ περαιτέρω το ζήτημα:
Έχω το πρώτο αυτόματο (3-πολικό C20) και ο μετρητής πίσω από αυτό είναι εγκατεστημένος σε ασπίδα σε έναν πόλο κάτω από OHL 0,4. Επιπλέον, όπως ήδη αναφέρθηκε, το σπίτι είναι εν μέρει μέσω του αέρα στο ενδιάμεσο συναντήθηκε. πυλώνα ήδη στην τοποθεσία SIPom 4x16, στη συνέχεια εισέρχεται στο σπίτι υπόγεια πανοπλία, όπου η ασπίδα του σπιτιού (στην οποία το δίαυλο PE συνδέεται στον δίαυλο PE 6mm2 από το τοπικό έδαφος). Αποδεικνύεται ότι δεν υπάρχουν άλλες επιλογές για να γίνει η μετάβαση στο TN-C-S όπως σε μια ασπίδα στο σπίτι. Είναι σωστό / επιτρεπτό; Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι η γραμμή από τον πυλώνα προς το σπίτι δεν θα αλλάξει, τότε η TN-C-S μπορεί να μην "λάμψει" σε μένα.

Ίσως να απαντήσω στον εαυτό μου - είναι απαράδεκτο να διαιρούμε το PEN στην ασπίδα του σπιτιού (WR). Έτσι, "μένουμε" στο TT και σκεφτόμαστε την προστασία από τις αστραπές. Και εκεί με τα ΕΕΠ είναι ακόμα πιο περίπλοκο (ακριβό και, αρκετά περίεργο, μη ασφαλές). :)
Κύριε, ευχαριστώ για τις λεπτομερείς απαντήσεις.

"Είναι απαράδεκτο να διαιρούμε το PEN στην ασπίδα του σπιτιού (SchR)"
Γιατί νομίζετε ότι αυτό είναι απαράδεκτο; Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό. Το μόνο που χρειάζεται είναι να αντέξει την ελάχιστη διατομή του αγωγού PEN στο σημείο διαίρεσης: 16 τετράγωνα σε αλουμίνιο ή 10 σε χαλκό.

Γερμανικά, ευχαριστώ.
Μπήκα με σύγχυση στις φόρμουλες, έτσι σκέφτηκα ότι ήταν αδύνατο.
Θα μοιραστώ το PEN στην ασπίδα του σπιτιού.

Αλλά υπάρχει μια διαφορά από πού να συνδεθεί η φάση σε δύο τερματικά, στα αριστερά ή στα δεξιά; Υπάρχει ανάγκη να συνδεθεί η φάση στα δεξιά, αλλά υπάρχουν αμφιβολίες για το κατά πόσον πρέπει να γίνει αυτό σωστά.

Είναι στο διπολικό (αυτόματο 2P) δεν υπάρχει διαφορά, δεδομένου ότι συναρμολογείται από δύο πανομοιότυπα αυτόματα. Επομένως, οι ακροδέκτες των πόλων δεν σημειώνονται.
Αλλά υπάρχουν ακόμη 1P + N αυτόματα. Έχουν επίσης ένα μέγεθος δύο μονάδων, αλλά έχουν μόνο προστασία (απελευθερώσεις) στον πόλο φάσης. ο ουδέτερος πόλος είναι απλά ένας διακόπτης που λειτουργεί "για την εταιρεία" με έναν πόλο φάσης. Κατά συνέπεια, εδώ είναι απαραίτητο να εξετάσουμε τη σήμανση. ο ουδέτερος πόλος πρέπει να φέρει το γράμμα "N". Αν κοιτάξετε προσεκτικά, τότε στις φωτογραφίες αυτού του άρθρου μπορείτε να δείτε ότι η μηχανή 1P + N με σημειωμένο ουδέτερο είναι εγκατεστημένη στην είσοδο του πίνακα διαμερίσματος.

Ναι, ευχαριστώ, το κατάλαβα, μια άλλη ερώτηση: στο μπροστινό μέρος μιας ιδιωτικής κατοικίας, ένα κύκλωμα δύο τερματικών είναι εγκατεστημένο στα 32Α, στο σπίτι μιας ομάδας αυτομάτων, μόνο η φάση είναι απενεργοποιημένη. Θέλω επίσης να μπορώ να απενεργοποιήσω το μηδέν στο σπίτι. Τι είναι καλύτερα να θέσουμε, αυτόματη, σε αυτή την περίπτωση, αν είναι δυνατόν να ρυθμίσετε σταθερά αυτόματο μηχάνημα της ίδιας ονομασίας με την είσοδο, δεν θα ήθελα να μειώσω. Ή απλώς ένας διακόπτης φορτίου, δεν χρειάζεται να λειτουργήσει, οπότε μπορώ να βγω έξω στην αυλή και να ενεργοποιήσω το μηχάνημα στην πρόσοψη, απλά πρέπει να απενεργοποιήσω το φορτίο εντελώς, για παράδειγμα, για να αντικαταστήσω την πρίζα. Είδα σε ένα σπίτι μια ομάδα αυτομάτων ανά φάση και μία χωριστή στο μηδέν, είναι δυνατόν;

Είναι αδύνατο με κανένα τρόπο να εγκαταστήσετε ένα μονοπολικό αυτόματο σε ουδέτερο σημείο και το άρθρο λέει αυτό. Τοποθετήστε έναν διπλό πόλο διακόπτη ή διακόπτη φορτίου στο καλώδιο εισόδου στην θωράκιση. Όσο για μένα, το automat είναι καλύτερο, της ίδιας ονομασίας με την πρόσοψη.

Σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές, θα το κάνω. Και πείτε σε μερικούς ανθρώπους στον ιδιωτικό τομέα να παρατηρήσουν τις υπόλοιπες βίδες αυτοματισμών στις βύσματα θύρας στις πρίζες, υπάρχει μηδέν και η φάση αποδεικνύεται ότι έχει καταστραφεί, είναι οι άνθρωποι αυτοί σε μεγάλο κίνδυνο; Και γιατί για τόσα χρόνια η κατάσταση αυτή συνεχίστηκε παντού;

Αυτή είναι η κληρονομιά των δικτύων 127/220, η οποία επίσης συζητείται στο άρθρο. Ναι, ο κίνδυνος είναι όμορφος.

"Και γιατί για τόσο πολλά χρόνια έχει αυτή την κατάσταση παντού;"
Φιλοσοφικό ερώτημα, από την ίδια κατηγορία με τους ανόητους, και το δρόμο. Επιπλέον, ακόμα και τώρα υπάρχουν "ειδικοί" που το αναπαράγουν.

Ναι, υπάρχουν "ειδικοί", ρώτησε τους φίλους του, όπου είδε μια ομάδα μηχανών με ξεχωριστό μηδέν, που τους έβαλε, ο σημερινός υπάλληλος του "δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας" αποδειχθεί ότι ήταν και αρχικά υπήρχε ασφάλεια σε μηδέν και ομάδα μηχανών για μια φάση, αντικατέστησαν τον εαυτό τους μετά τη δεύτερη εκκαθάριση.)

"Αντικατέστησαν οι ίδιοι την αυτόματη πρίζα μετά τη δεύτερη καύση"
Τι έχει αλλάξει; Τι ασφάλεια, αυτόματη - καμία διαφορά. Το ουδέτερο μπορεί να σχιστεί μόνο την ίδια στιγμή με τη φάση. Και αυτή η "ταυτότητα" πρέπει να παρέχεται από το σχεδιασμό της συσκευής μεταγωγής.

Πείτε μου ένα διπολικό αυτόματο που αποτελείται από δύο μονοπολικά, αλλά πώς θεωρείται το ρεύμα για το καθένα επειδή το κύκλωμα των αυτομάτων σημαίνει με συνέπεια ότι κάθε αυτόματο θα πρέπει να έχει μικρότερη ονομαστική τιμή σε δύο; για παράδειγμα, αν είναι γραμμένο 32α σε δίκτυο δύο θυρών, αποδεικνύεται ότι είναι ξεχωριστό σε μηχανή συναρμολόγησης 16α

Andrew, σε κλειστό κύκλωμα, το ρεύμα είναι το ίδιο σε οποιαδήποτε από τις ενότητες. Ως εκ τούτου, ένας δικύλινδρος αυτόματος αυτοματισμός με ονομαστική τιμή 32Α συναρμολογείται από δύο μονοκαναλούς της ίδιας ονομαστικής.

Γεια σας Βοήθησέ με να το καταλάβω. Στο ταμπλό διαμέρισμα μετά το μετρητή είναι διαφορικό. EKF 25 Α. Αυτόματο μηχάνημα. Από εκεί ξεκινάνε ομάδες ροζέτας με αυτόματες μηχανές σε 16 Α και φως 10Α. Μόνο τώρα, εάν συνδέετε την πρίζα ταυτόχρονα με μια συσκευή διάτρησης και μια δομική ηλεκτρική σκούπα, και ταυτόχρονα, για παράδειγμα, το ψυγείο αρχίζει να λειτουργεί, αυτό το διαφορικό. το μηχάνημα κόβεται. Ενημερώστε αν είναι δυνατό να αντικατασταθεί αυτό. αυτόματη μηχανή για μια διπολική μηχανή, για παράδειγμα, 32 A ή 40 A;
Ή μια διπολική μηχανή πρέπει να τοποθετηθεί μπροστά στον πάγκο και όχι μετά;

Βλαντιμίρ, γειά σου. Οι μηχανές διάχυσης από την EKF είναι γνωστές για τα ψευδή τους ατυχήματα λόγω παρεμβολών. Τέτοιες παρεμβολές, ειδικότερα, δίνουν κινητήρες συλλέκτη (ηλεκτρική σκούπα, διάτρητη συσκευή) και μεταγωγή επαγωγικών φορτίων (εκκίνηση του κινητήρα ψυγείου).
Απλά αντικαταστήστε αυτό το διαχύτη με ένα παρόμοιο, αλλά από έναν κανονικό κατασκευαστή. Τουλάχιστον στην Easy 9 από την Schneider.
Είναι αδύνατο να εγκαταστήσετε ένα μηχάνημα με υψηλότερη ονομαστική αξία και, κατά συνέπεια, είναι αδύνατο να υπερκεραστεί η ισχύς που διατίθεται σε ένα διαμέρισμα.

Σας ευχαριστώ που συμμετείχατε!
Στο ταμπλό του κατασκευαστή εγκαταστάθηκαν διαφορετικά κέντρα από την EKF με ονομαστικές τιμές 32Α και 25Α. Πριν από τον μετρητή στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πρόσβασης. διοικητικού συμβουλίου θα πρέπει να diffavtomat μηχανή για να εισέλθουν στην ονομαστική αξία των 50 Α Εκείνη την εποχή ήμουν κατά το χρόνο της επισκευής μετά από ένα μετρητή αριστερό diffavtomat 32 Α, αλλά δύο χρόνια αργότερα, παραιτήθηκε - κλείσει και δεν περιλαμβάνεται πλέον, μπορώ να diffavtomatom 25Α αντικατασταθεί. Πώς συμπεριφέρεται που περιγράψαμε παραπάνω. Γι 'αυτό ρωτώ για τη μηχανή διπλού πόλου. Οι μηχανές διάχυσης είναι πολύ ακριβές.

Βλαντιμίρ, είμαι βέβαιος ότι υπάρχει ένας πυροσβέστης ασπίδα στην ασπίδα πρόσβασης, δηλ., Με diffto ονομαστική μεγαλύτερη από 30mA. Για την προστασία του ατόμου δεν προορίζεται.
Αντί για έναν διαφορικό χειριστή, μπορείτε να εγκαταστήσετε μια δέσμη μονοπολικού αυτοματοποιητή με ονομαστική τιμή 32Α και ένα RCD με ονομαστική τιμή 40Α και με διαφορά 30mA. Θα είναι τόσο ασφαλέστερο όσο και φθηνότερο. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι μια τέτοια δέσμη θα καταλαμβάνει ένα πρόσθετο δομοστοιχείο.

Καταλαβαίνω σωστά ότι κατ 'αρχήν δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψη ένα διπολικό αυτόματο σύστημα;
Σε αυτή την περίπτωση, νομίζω ότι είναι καλύτερο να τοποθετήσουμε το diffavtomat από ένα μάτσο ενός μονοπολικού αυτόματου μηχανήματος με ονομαστική τιμή 32Α και μια συσκευή υπολειμματικού ρεύματος με ονομαστική τιμή 40Α. Δεν πρέπει να αποθηκεύσετε την ασφάλεια.. Ποια είναι η ονομαστική τιμή 32Α ή 40;

"Καταλαβαίνω σωστά ότι κατ 'αρχήν δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψη ένα διπολικό αυτοματοποιημένο σύστημα;"
Ναι, διαφορετικά θα παραμείνετε χωρίς διάχυτη προστασία. Fireproof defavtomat στις σκάλες - δεν μετράνε, δεν είναι για την προστασία των ανθρώπων.

"Σε αυτή την περίπτωση, νομίζω ότι είναι προτιμότερο να εγκαταστήσουμε το diffumator από μια δέσμη μονοπολικού αυτόματου λέβητα με ονομαστική τιμή 32A και συσκευή με υπολειμματικό ρεύμα ονομαστικής τιμής 40Α. Δεν πρέπει να σώσετε την ασφάλεια.. "
Δεν υπάρχει εξοικονόμηση ασφαλείας εδώ. Αντίθετα, ο συνδυασμός του αυτόματου και του RCD είναι πιο αξιόπιστος από τη συσκευή "δύο σε ένα".

"Πες μου ποια αξία να θέσω 32Α ή 40;"
Αν έχετε 50-ampernik στις σκάλες, δεν έχει νόημα να περιορίσετε τον εαυτό σας. Βάλτε 40Α.

Απλά δεν μπορώ να καταλάβω - αν επιλέξουμε το RCD 40Α, τότε γιατί ένας διακόπτης d. μικρότερη ονομασία δηλαδή 32Α;
Αποφάσισα ότι η επιλογή σας είναι πιο σωστή. Σκέφτομαι την εταιρεία ABB. Επιλέγω μεταξύ F202 AC-40 και FH202 AC-40. Μπορείτε να πείτε ποια είναι η διαφορά τους; Εκτός από την τιμή των 2 φορές;

"Απλά δεν μπορώ να καταλάβω - εάν επιλέξουμε το RCD 40A, τότε γιατί ο διακόπτης d. χαμηλότερη ονομαστική τιμή 32Α; "
Δεν έχετε εκφράσει τον κατασκευαστή, έτσι ξεκίνησα από τους Κινέζους. Και έχουν την ονομαστική τιμή του RCD θα πρέπει να επιλέγονται κατά ένα βήμα υψηλότερο από την υψηλότερη κατάταξη μηχανή.

"Λαμβάνοντας υπόψη την εταιρία USB ABB"
Τώρα βλέπω :)

"Επιλέγω μεταξύ F202 AC-40 και FH202 AC-40. Μπορείτε να πείτε ποια είναι η διαφορά τους; Εκτός από την τιμή των 2 φορές; "
Στην καθημερινή ζωή - σχεδόν τίποτα.

Γεια σας!
Έχω μια ερώτηση καλωδίωσης στο σπίτι.
Με δύο πόλων της μηχανής στην είσοδο και diffavtomat αν έχει νόημα να εγκαταστήσετε τις μηχανές δύο πόλων για μεμονωμένα κυκλώματα πρίζες, φωτισμό, ή ξεχωριστά στοιχεία (κλιματιστικό, πλυντήριο ρούχων, κλπ);

Καλησπέρα Όχι, δεν χρειάζεται να εγκαταστήσετε δίκτυα δύο τερματικών στις γραμμές ομάδας.

Καθαρίστε Τι γίνεται με τα διαφορικά αυτόματα;
Ο ηλεκτρολόγος φίλος μου συμβουλεύει να μην θέσει το διαφορικό καθόλου.
Από την άλλη πλευρά, σύμφωνα με τα πρότυπά μας, χρειάζεται μια διαφορά για κάθε 5 γραμμές. Έχω 9 γραμμές.
1 γραμμή είναι υπεύθυνη για το φως, 4 γραμμές για μια σειρά από πρίζες (περίπου 5 πρίζες για κάθε γραμμή), 4 επιπλέον ξεχωριστές γραμμές για κλιματιστικά και πλυντήριο ρούχων.

Ενώ κλίνει προς το χρυσό μέσο, ​​βάλτε μια μηχανή διαφοράς στην αρχή.

Είναι σωστός ένας ηλεκτρολόγος; Και πόσο είναι η κανονιστική ανάγκη να εγκατασταθούν επιπλέον διαφορές για κάθε 5 γραμμές;

"Τι γίνεται με τα διαφορικά αυτόματα;"
Θετική.

"Ο ηλεκτρικός φίλος μου συμβουλεύει να μην θέσει το διαφορικό καθόλου".
Πρώτον, δεν είναι ξεκάθαρο τι σημαίνει ο φίλος σας με τη λέξη "διαφορά". Ποια είναι η διαφορά στο πλαίσιο της Θεωρίας μηχανισμών και μηχανών, ξέρω. Και στην ηλεκτροτεχνική δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα, υπάρχει η έννοια της "Διαφορικής Προστασίας".
Και δεύτερον, ο φίλος σας δεν είναι ηλεκτρολόγος, αφού δίνει τέτοια συμβουλή.

"Σύμφωνα με τα πρότυπά μας, χρειάζεται μια διαφορά για κάθε 5 γραμμές."
Δεν είμαι εξοικειωμένος με τα ισπανικά πρότυπα, αλλά τα ρωσικά PUE δεν βασίζονται στον αριθμό των γραμμών, αλλά στα υποτιθέμενα ρεύματα διαρροής. Θα αναφέρω:
"7.1.83. Το συνολικό ρεύμα διαρροής του δικτύου, λαμβανομένων υπόψη των συνδεδεμένων σταθερών και φορητών ηλεκτρικών συσκευών, σε κανονική λειτουργία δεν πρέπει να υπερβαίνει το 1/3 του ονομαστικού ρεύματος του RCD. Εάν δεν υπάρχουν διαρροής δεδομένων τρέχον καταναλωτές ρεύματος θα πρέπει να είναι σε 0,4 mA έως 1 Α ρεύμα φορτίου, και ρεύμα διαρροής του δικτύου -. Με ρυθμό 10 mA ανά 1 m μήκος του αγωγού φάσης "
Η πρακτική δείχνει ότι τα πραγματικά ρεύματα διαρροής στους καταναλωτές είναι τουλάχιστον τα μισά από τα εκτιμώμενα. Και οι διαρροές στα καλώδια που χρησιμοποιούνται είναι γενικά ασήμαντα.

"Ενώ στρέφοντας προς το χρυσό μέσο, ​​βάλτε ένα μηχανή διαφοράς στην αρχή."
Χαρακτηριστικό παράδειγμα της κυριαρχίας της χρηματοδότησης έναντι της κοινής λογικής. Καλύτερα τοποθετήστε δύο RCD 40/30 και σπάστε τις γραμμές κάτω από αυτές σε 4 + 5. Ομαδικές μηχανές, φυσικά - μονοπολικές.

Έχετε δίκιο, ίσως ένας ηλεκτρολόγος φίλος με παρεξηγήθηκε με την ορολογία.
Με τη λέξη διαφορά, εννοούσα διαφορετική προστασία.

Αλλά πίσω στο προτεινόμενο σχέδιο.
Η ιδέα ήταν να εγκατασταθούν οι αυτόματες μηχανές σε ένα κουτί με 24 στοιχεία. Με ένα RCD, υπήρχαν 2 ελεύθερες θέσεις ανά κύκλωμα. Οι αυτόματες μηχανές στο κύκλωμα είναι μονοπολικές, δύο μονάδες.
Τώρα το τροποποιημένο σχήμα με τη χρήση δύο διαφορικών προστατευτικών και δύο αυτόματων μονάδων, σύμφωνα με την προηγούμενη, έχουμε 2 ελεύθερες θυρίδες.
Το κόστος θα αυξηθεί κατά 24% λόγω της διαφοράς στην τιμή των αυτόματων συσκευών μονής μονάδας από δύο μονάδες και επιπλέον RCD.

Τι λέτε για την ισορροπία της κοινής λογικής και της οικονομικής σύνθεσης;

"Αυτόματες μηχανές στο σχήμα μονοπολικού, δύο-ενότητα."
. Εννοήσατε αυτόματα τα αυτόματα 1P + N;

"Τι λέτε για την ισορροπία της κοινής λογικής και της οικονομικής σύνθεσης;"
Αλέξανδρος, αντικαταστήστε όλα τα αυτόματα ομάδας από διπολική σε μονοπολική. Τότε θα υπάρξει κοινή λογική στην αγκαλιά της οικονομικής συνιστώσας.

καλό απόγευμα με διπολικό τότε όλα φαίνονται ξεκάθαρα. Αλλά ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω με 3p και 4p. Στην είσοδο του ιδιωτικού σπιτιού μπαίνει ένας όρνιθας 4 * 16, πώς θα ήταν καλύτερο να ξεκινήσετε μια μηχανή 4p ή να βάλετε μια μηχανή 3p;

Αντρέι, γεια. Εξαρτάται από το είδος του συστήματος γείωσης που σχεδιάζετε. Εάν TT, τότε χρειάζεστε ένα τετράπολο. Εάν TN-C-S, τότε το ουδέτερο δεν χρειάζεται να σπάσει.

Καλησπέρα Οι γονείς ζουν στις παλιές χρουστσιόβες της δεκαετίας του '60. Στην ασπίδα στη σκάλα απλά φοβερό (κυκλοφοριακή συμφόρηση με σφάλματα, καλωδίωση αλουμινίου). Πρόσφατα, η ηλεκτρική ενέργεια έχει αρχίσει να εξαφανίζεται και ένας ηλεκτρολόγος στην εταιρεία διαχείρισης λέει ότι όλοι οι κανόνες))). Έκανα μια απόφαση ότι ήταν απαραίτητο να εγκαταστήσετε ένα αυτόματο μηχάνημα στο 25Α από μια φτηνή σειρά (πιθανώς ένα τερματικό) και να αντικαταστήσετε την είσοδο με τις ουρές με χαλκό 3x4.0. Τότε υπήρχε το ζήτημα της γείωσης - στην ηλεκτρική εταιρεία λένε ότι σε τέτοια σπίτια πρέπει να πετάξετε το έδαφος στο μηδέν (απλά στρίβοντας τα καλώδια σε ασπίδα και συνδέοντας το μηδενικό τερματικό.). Και αφού διαβάσατε το άρθρο σας συνειδητοποίησα ότι ίσως να μην είναι καλό αν η φάση και η μηδενική αλλαγή στην είσοδο της ασπίδας. Τι μπορείτε να συμβουλεύετε σχετικά με αυτό; Πώς μπορώ να βρω τη γη που χρειάζεται για το πλύσιμο;
Το διαμέρισμα επίσης προγραμματίσει: η έξοδος από τη διπολική μέτρων 20-25A (αυτό είναι να είναι σε θέση να obestachivat όλα με τη μία), και κατόπιν της 16Α έξοδο odnopolyusniki ανά δωμάτιο και αδηφάγο τους καταναλωτές (φούρνος μικροκυμάτων, κλιματισμός, stiralka), το φως 10Α φθηνή σειρά ( και ίσως μερικά 6Α για κάθε δωμάτιο, κουζίνα και μπάνιο). Θα βάλω ένα UZO 30A 30mA (ή ίσως ακόμη και 10mA) στις υποδοχές για το πλυντήριο, το μπάνιο και την κουζίνα μπροστά από τα πολυβόλα.
Για την πρίζα (φούρνο μικροκυμάτων, stiralka) και Conder ρίξει 3h2,5 χαλκού, από την άλλη υποδοχές 3x1.5 και 2h1,0 φωτισμού (λαμπτήρες οικονόμος, ίσως ακόμη και αξίζει μια μικρότερη διατομή, αλλά έχουμε ένα τέτοιο καλώδιο, ότι θα υπάρξει σαφώς μικρότερο τμήμα).
Παρακαλώ αναφέρετε τα λάθη μου, δώστε συμβουλές.

"Στην ηλεκτρική εταιρεία λένε ότι σε τέτοια σπίτια θα πρέπει να πετάξετε το έδαφος στο μηδέν"
Όχι, η διατομή του ουδέτερου πύργου σε τέτοια σπίτια δεν επιτρέπει την κατανομή της γης από αυτήν (ρήτρα 1.7.131 ПУЭ).

"Πώς μπορώ να βρω τη γη που χρειάζεται για το πλυντήριο;"
Δεν υπάρχει τρόπος. Αλλά η καλωδίωση εξακολουθεί να βάζει ένα τριών καλωδίων, στην μελλοντική ανακατασκευή του ανυψωτήρα.

"Ή ίσως ακόμη και 10mA"
Σε περίπτωση απουσίας γείωσης - κατ 'ανάγκη 10mA.

"Στις άλλες υποδοχές 3x1.5"
Όχι, στις άλλες υποδοχές - μόνο 3x2.5. Είναι δυνατή η τοποθέτηση ενός καλωδίου 3x1,5 στις πρίζες μόνο υπό την προϋπόθεση ενός αυτόματου μηχανήματος 10Α.

"Και για το φωτισμό 2x1.0"
Ο φωτισμός χρειάζεται επίσης καλώδιο τριών πυρήνων, ακόμη και αν αυτή τη στιγμή τα φωτιστικά στοιχεία δεν διαθέτουν τερματικά γείωσης (παράγραφοι 7.1.70 και 7.1.36 ПЭЭ).

Γεια σας Η ερώτησή μου είναι αν μπορείτε να τις υποδοχές κουζίνας. Διαχωρίζεται σε δύο γραμμές από την ίδια την ασπίδα σύμφωνα με το σχέδιο. RCD 25A και 2 αυτόματα στα 16Α. Και όμως, μπορείτε να συνδέσετε την εστία απευθείας μέσω ενός μονοπολικού αυτόματου συστήματος 32A απευθείας, χωρίς μια έξοδο. Το γενικό RCD είναι 63Α.

Βιτάλι, γεια.
Εάν ένα αυτόματο μηχάνημα με ονομαστική αξία που δεν υπερβαίνει τα 25Α είναι υψηλότερο από ένα 25-amp RCD, τότε ναι, μπορείτε. Εάν όχι, εγκαταστήστε το.
Η πλάκα μπορεί να συνδεθεί απευθείας μέσω του μπλοκ ακροδεκτών. Αλλά δεν θα είναι πολύ βολικό.

Γεια σας Διάβασα το άρθρο σε μια ανάσα, όλα είναι ξεκάθαρα και κατανοητά. Σας ευχαριστώ για τη δουλειά.

Αλλά υπάρχει μια μικρή ερώτηση. Θέλω στο διαμέρισμά μου να ρίξει μια ξεχωριστή γραμμή για να συνδέσει το πλυντήριο και το λέβητα. Στο el. μετά το μετρητή, υπάρχει ένα μπλοκ με τρία μονοπολικά αυτομάτα: δύο C16 και ένα C40. Σύμφωνα με τα διαβατήρια για αυτή την τεχνική, το πλυντήριο καταναλώνει 1,8 kW όσο το δυνατόν περισσότερο και ο λέβητας - 2 kW (στον λέβητα από το εργοστάσιο υπάρχει ένα RCD στο καλώδιο τροφοδοσίας). Αν σκέφτηκα και συνειδητοποίησα, θα ρίξει σε ένα καλώδιο από το μηχάνημα με την διπολική πλάκα στο διαμέρισμα (για τη σύνδεση του εξοπλισμού τροπή θα χρειαστείτε δύο πόλων 20 A Machine) και, στη συνέχεια, με το νέο μηχάνημα στην τεχνική. Πείτε μου αν κατάλαβα σωστά και εάν ένα τέτοιο σχέδιο σύνδεσης είναι ασφαλές.

Ρωμαίος, γειά σου. Το RCD στο καλώδιο του λέβητα είναι καλό, αλλά δεν υπόσχεται τίποτα. Επιπλέον, υπάρχει ένα πλυντήριο ρούχων χωρίς διάχυτη προστασία.
Επομένως, τοποθετήστε ένα πρόσθετο C16 30mA στο πάτωμα και ενεργοποιήστε τη γραμμή 3x2.5 για το πλυντήριο και το λέβητα από κάτω. Πάρτε τη γη για αυτή τη γραμμή από το σώμα της ασπίδας. Έχετε ηλεκτρικές εστίες? η διατομή του ανυψωτήρα επιτρέπει.

Σας ευχαριστώ πολύ για τη διαβούλευση. Το Σαββατοκύριακο θα το κάνω.

Και μια ακόμη ερώτηση σχετικά με την ίδια διαμόρφωση. Υπάρχει διαφορά στα παρεμβύσματα από την ασπίδα του καλωδίου χαλκού με διατομή 1,5 και 2,5 mm; Τι συμβουλεύετε.

Φυσικά, υπάρχει μια διαφορά. Σίγουρα χρειάζονται 2,5 τετράγωνα.

Καλή μέρα. Και σε ποιες περιπτώσεις χρησιμοποιείτε ένα AV χωρίς ουδέτερη απελευθέρωση;

Κύριλλος, γειά σου. Οι κανόνες 1P + N του Automaton επιτρέπονται στις περισσότερες περιπτώσεις. Αλλά θα ήταν καλύτερο να έχουμε πλήρως διπολικά δίκτυα (2P).

Πείτε μου, παρακαλώ, για ένα δίκτυο δύο συρμάτων. Κατανοώ σωστά ότι ένα δίπολο αυτόματο μπορεί να τεθεί σε ένα δίκτυο τύπου "φάσης και μηδέν", αλλά σε ένα δίκτυο τύπου "φάσης και PEN" - είναι αδύνατο;

Ακριβώς. Ο αγωγός PEN δεν μπορεί να τεθεί σε λειτουργία. Επομένως, το δίφυρο δίκτυο πρέπει να τοποθετηθεί μετά το σημείο διαίρεσης PEN και το ήδη μετατεθείσα ουδέτερο N πρέπει να τεθεί σε λειτουργία.

Σας ευχαριστώ. Και τι σύστημα χρησιμοποιείται στο συνηθισμένο πενταόροφο πάνελ Khrushchev - "φάση και μηδέν" ή "φάση και PEN"; Υπό την προϋπόθεση ότι η κύρια καλωδίωση στο σπίτι δεν έκανε ακριβώς το 1990 (και, κατά πάσα πιθανότητα, από την εποχή της κατασκευής).

Φάση και ουδέτερη (εργασία, N). Στην διατομή του PEN, δεν τραβάει. Μην επιχειρήσετε να γειώσετε σε μια τέτοια κλίση, είναι επικίνδυνη.

Το πήρα. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Ευχαριστώ, μεγάλο άρθρο. Φαντάστηκα τα πάντα έτσι - έτσι κι αλλιώς δεν είναι επαγγελματίας ηλεκτρολόγος, αλλά κάνω ό, τι εγώ προσωπικά. Το άρθρο επέτρεψε να επιβεβαιωθεί η ορθότητα των δικών τους ιδεών. Στο Διαδίκτυο έχουν γραφτεί πολλά για αυτό, αλλά κυρίως αυτές οι ανοησίες.

Γεια σας Είναι δυνατή η τοποθέτηση ενός εναλλασσόμενου διακόπτη εναλλαγής αντί ενός διπολικού διακόπτη κουμπιού στο trimmer (χλοοκοπτική μηχανή); ανοίξτε ένα καλώδιο; Το κουμπί καίγεται. Το κουμπί ελέγχεται από τον κινητήρα συλλέκτη 220 V. Για τον κινητήρα, έχει σημασία - τόξος, παροδικότητα...;

Ιγκόρ, γειά σου. Κατανοώ την ερώτησή σας, αυτό το κουμπί είναι μάλλον σπάνιο και είναι δύσκολο να το βρούμε. Αλλά ακόμα προσπαθήστε να την βρείτε. Το σημείο εδώ δεν είναι στον κινητήρα (δεν τον νοιάζει), αλλά με ασφάλεια.
Πρώτον, οποιοδήποτε ηλεκτρικό εργαλείο είναι εξοπλισμένο με διπολικά κουμπιά. Αυτό είναι θέμα ηλεκτρικής ασφάλειας, γιατί αν σπάσετε μόνο ένα σύρμα, το εργαλείο μπορεί να παραμείνει σε πιθανή φάση.
Δεύτερον, χρειάζεστε ένα κουμπί, όχι διακόπτη εναλλαγής. Εάν απελευθερώσετε κατά λάθος το εργαλείο κοπής από τα χέρια σας, το κουμπί θα σβήσει (δεν είναι κλειδωμένο) και το εργαλείο δεν θα μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό. Και στην περίπτωση του διακόπτη εναλλαγής, το trimmer θα συνεχίσει να λειτουργεί και αυτό είναι επικίνδυνο.

Η ειρωνεία είναι ότι το κουμπί δεν είναι σε σύντομο χρονικό διάστημα, μόνο οι έμποροι στην πρωτεύουσα μας ζητούν το ποσό των $ 3, αν και στο πρώην κεφάλαιο μας κοστίζει $ 0,8, αλλά και παράδοση μέσω ταχυδρομείου. Και έχω ένα μόνο πόλο.

Igor, στη συνέχεια, αναζητήστε ένα διακόπτη εναλλαγής με δύο ομάδες επαφών, για τρεις θέσεις χωρίς στερέωση στις ακραίες θέσεις. Μερικά από αυτά. Ο αλγόριθμος λειτουργεί μαζί τους (on) -off- (on), όπου (σε) στις παρενθέσεις σημαίνει την απουσία σταθεροποίησης.

Βρήκε αυτό: μικροδιακόπτης 2D701. Νομίζω ότι θα το πω, το 10Α είναι αρκετά ικανοποιημένο, το παλιό ήταν στα 8Α.